luni, 16 decembrie 2013

                                                         Review Elmiplant CC Cream




My skin love cc cream. Imi place imi place imi place. Descrierea oficiala a produsului:
Cc creamul de la elmiplant este tot ce are nevoie tenul meu in acest moment, deoarece imi hidrateaza tenul bine, nu il lasa sa se usuce, uneori inainte de aplicare folosesc si crema, dar asta depinde foarte mult de cum este vremea si cum se simte tenul meu dimineata. Este primul meu produs de acest fel si nu il pot compara cu altceva dar consider ca SPF 20 este un plus. Uniformizeaza si acopera destul de bine tenul, nu il lasa mat asa cum face fondul de ten, tenul arata foarte luminos ,asta aplicat intr-un singur strat. Pe tenul meu 2 straturi schimba total aspectul asa ca raman doar la o singura aplicare.


Tenul meu fara cc cream in 2 zile diferite


Tenul meu cu cc cream:



Pozele nu sunt cele mai repezentative dar tenul meu arata mult mai bine dupa folosirea cc cream elmiplant. Acoperirea lui este una mica spre medie, pentru un cc cream cred ca e bine ,spun asta din cauza faptului ca am intalnit fond de ten cu acoperire medie spre mare, sau cel putin asa promitea sa acopere, cu un grad de acoperire mai mic decat al cc creamului. Plus ca fixat cu pudra rezista destul de mult pe tenul meu, rezistenta le transfer pe haine e destul de buna, iar pe telefon as putea spune ca se transfera in limita bunului simt.
Cu toate aceste puncte tari sunt putin dezamagita ca nu il pot folosi in zona ochilor, deoarece ma ustura si imi lacrimeaza.
Ma gasiti pe fb aici: https://www.facebook.com/Simplethings123?ref=hl
  Voi ati incercat acest produs?Pareri?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu