miercuri, 29 ianuarie 2014

Review Creion essence STAYS no matter what+ ascutitoare essence

Buna fetele. De curand am descoperit produsele essence, tot citind pe diferite bloguri am vazut ca sunt foarte laudate asa ca mi-au trezit interesul.Primul produs essence pe care l-am cumparat a fost creionul essence STAYS no matter what. Am fost foarte incantata de rezistenta si intensitatea acestui produs. Este cremos, facilitand creionarea, adica nu trebuie sa apas sau sa ma chinui cumva sa ma machiez cu el. Este un negru intens cu care nu poti sa dai gres. Tin sa mentionez ca fara primer creionul a rezistat miraculos pe pleoapa in jur de 8 ore, fara a se intinde si fara a se strange in pliul pleoapei. Este singurul creion pe care il detin ce nu se strange in pliul pleoapei.
Pana aici toate bune si frumoase, pana cand a sosit ziua sa il ascut:(
Aveam in jur de 4 ascutitori acasa, dar nu am avut cu nici una sorti de izbanda deoarece plasticul din care este facut creionul este foarte rigid. Micul meu creion imi creease o dezamagire enorma asa ca a stat cateva zile nefolosit pana cand am ajuns la un stand essence si am vazut "ascutitoarea minune". M-am uitat la ea m-am gandit m-am rasucit si am cumparat-o gandidu-ma ca daca ei au facut si creioanele si ascutitoarea ar trebuii sa fie buna. Am ajuns acasa si m-am pus pe ascutit de acesta data cu mult succes.
Atat ascutitoarea cat si creionul sunt WOW. Nu am un cuvant mai bun pentru ele. Este singura ascutitoare cu care am reusit sa ascut perfect creionul essence STAYS no matter what.
Intensitatea culorii este aceasta:

Iar proprietatea lui waterproof chiar exista si nu doar pe ambalaj. Eu am profitat de ninsoarea care a tot picat din cer si l-am pus la incercare. Am stat afara in jur de 3 ore plimbandu-ma prin zapada si creionul nu s-a intins si nu s-a sters absolut deloc.Dar nu am fost atat de inspirata sa fac poze inainte si dupa asa ca va las cu un test facut in casa.

Ma bucur ca am descoperit produsele essence, imi plac si voi incerca cat mai curand si alte.
Ma gasiti pe fb aici: https://www.facebook.com/Simplethings123?ref=hl 
Ce produse essence ati incercat? Va plac aceste produse?:*:*

4 comentarii:

  1. Am si eu cateva produse si mi se par bunicele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar imi plac multe aceste 2 produse vreau sa incerc mai multe:*

      Ștergere
  2. Vai, ce bine ca am citit articolul tau! Am creionul si, la fel, am renuntat la el din cauza ascutirii. Cand ajung la un stand essence iau si eu ascutitoare

    RăspundețiȘtergere