marți, 25 februarie 2014

BB cream de la Garnier

Buna fetele. Cate dintre voi nu ati auzit de acest bb?Eu sincer cred ca toate ati auzit , ati vazut, sau ati citit cate ceva despre el, asa cum am facut-o si eu inainte de a-l achizitiona. Peste tot numai vorbe bune despre el mi l-am dorit extrem de mult, dar inainte de el a aparut pe piata cc cream-ul de la Elmiplant pe  care l-am achizitionat inainte de bb. Dar curiozitate pentru bb a ramas undeva in capsorul meu.Asa ca intr-o zi avand banuti la mine si un pic de timp am mers am testat nuantele si mi-am luat bb creamul de la Garnier in nuanta light.
Eu il am pe cel in varianta pentru ten gras.Ei spun ca acest bb cream se adreseaza in primul rand tenului gras. Este potrivit femeilor care cauta un produs de ingrijire care sa le satisfaca imediat si eficient mai multe asteptari: netezire, corectare a imperfectiunilor, iluminare, hidratare si protectie. Chiar si dupa varsta de 20 de ani 2 din 5 femei au tenul mixt spre gras.
Sincer ma asteptam sa faca multe pentru ca cc creamul de la elmiplant a fost total deosebit insa acest bb cream mult laudat pentru mine nu este un produs ideal. De ce? In primul rand mirosul lui, are un miros extrem de puternic de alcool, nu simt nimic pe fata ,dar rinita mea alergica il sesizeaza imediat si incep sa stranut. In al doilea rand este consistenta, mie mi se pare un pic prea lichida , iar cand il aplic pe fata se usuca mult prea repede si a treia problema cu el este ca imi usuca tenul foarte tare si mi se pare ca mi-l strange si se vede urat.Bine ultimul aspect va disparea odata cu caldura caci tenul meu va produce mult mai mult sebum.
Are o acoperire mica, nu irita fata nici ochii in ciuda mirosului de alcool.Din cele 5 lucruri pe care le promite:netezire, corectare a imperfectiunilor, iluminare, hidratare si protectie mie imi ofera doar 3,protectia corectarea imperfectiunilor si netezirea.Deci este un produs folosibil  dar pentru tenul meu(Am tenul gras sensibil si predispus la acnee) cel putin in aceasta perioada nu a fost prea ok.
Voi folositi acest bb?Ce spuneti de el?Alte bb-uri folositi?Daca da si aveti o parere buna despre ele sa imi spuneti si mie. Multi pupici si o zi buna!

10 comentarii:

  1. Nu am incercat niciodată un bb, poate pe viitor ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am renuntat la fondul de ten in favoarea cc cream si bb cream dar acum imi doresc si un fond de ten pentru zilele in care nu imi mai pot controla tenu:*

      Ștergere
  2. Eu n-am incercat niciodata variantele astea, e bine de luat in calcul, chiar as vrea sa incerc un produs sa ii vad rezultatele si pe pielea mea, cred ca dau o fuga pe la shopping :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine cc creamul m-a incantat enorm imi da o luminozitate tenului si il face sa para asa sanatos:XCred ca daca as putea as sta numai la shopping:))

      Ștergere
  3. la mine urmeaza dupa ce termin ce am acum!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa iti gasesti unul potrivit pentru tenul tau

      Ștergere
  4. Eu il folosesc si e ok,,nu am intampinat nici o problema pana acum...si eu am simtit un miros ciudat la inceput ...apoi m-am obisnuit!pupici:*:*astept sa il termin sa il incerc si pe cel de la L"Oreal...

    RăspundețiȘtergere
  5. Da depinde de piele:(mine ma tenteaza cc creamul de la burjois dar inca nu am ciitit nimic despre el si nu vreau sa arunc 45 de lei pe geam. PUPICEI

    RăspundețiȘtergere
  6. ca tot mi se termina bb cream-ul de la essence,cred ca am sa-l incerc pe acesta de data aceasta :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum este cel de la essence?Asta il lauda toata lumea pacat ca nu este wow si ptr mn:(

      Ștergere