miercuri, 19 februarie 2014

Crema Tea tree witch hazel de la BOOTS

Buna fetele astazi am ales sa va vorbesc despre crema mea minune Tea tree witch hazel de la BOOTS. Primul tubulet l-am primit undeva prin luna martie a anului trecut alaturi de un scrumb despre care trebuie neaparat sa va scriu inainte sa arunce mami ambalajul. Dar acum sa va spun cate ceva despre aceasta crema.
Aici este alaturi de o masca cu argila de la Botanics, daca va inteseaza ii pot face un review.

Am folosit initial scrumbul pentru ca acela nu lipseste din rutina mea, crema am lasat-o cam o luna intr-un coltisor pentru ca aveam deja o crema  de la elmiplant care hidrata seara destul de bine. Dupa ce am terminat cremita de la Elmiplant am fost "nevoita" sa o incep ce aceasta. Si prima senzatie a fost extrem de placuta. Nu arata ca o crema arata mai degraba ca un gel si asta m-a facut sa fiu un pic sceptica in privinta lui.
Cam ciudata consistenta pentru o crema nu? Am crezut ca atunci cand o voi intinde pe fata se va face ca un gel, faramite faramite. Dar nu, am pus crema pe fata am intins-o foarte usor, mi-a oferit o senzatie de racorire tare placuta. A intrat repede in piele si asa am inceput sa o folosesc zilnic. Inainte de aceasta crema nu foloseam o baza de machiaj, dar de cand o am o folosesc pe ea ca si baza si machiajul arata mult mai frumos. Spre rusinea mea nu am citit nimic pe primul tubulet, mi-a placut pur si simplu si am folosit-o cu drag. Bineinteles ca vara mai ales la mare a fost la o binecuvantare. Am recomandat-o cu drag si toate persoanele au ramas placut impresionate de acesta cremita.
Ce spun cei de la Boots despre aceasta crema? Pai spun cam asa: Crema hidratanta Shine Control cu extract de Tea tree si hamamelis este o crema usuara care contine ulei din Tea tree(arbore de ceai) cu efect antibacterian si extract de hamamelis.
Ce promite sa faca aceasta crema? Promite :
-sa hidrateze delicat fara sa blocheze porii
-absoarbe excesul de sebum si controleaza stralucirea tenului(In capul meu se tot invartea o intrebare cum sa imi controleze crema asta stralucirea tenului cand dupa aplicare imi luceste intr-o veselie? simplu dupa ce se usuca tenul arata foarte bine are un aspect foarte natural nelucios)
-excelenta baza de machiaj matifianta( da eu am folosit-o ca baza fara sa stiu ca defapt chiar poate fi o baza)
Crema asta face absolut tot ce promite nu ii pot gasi un minus tocmai deaceea este singura crema recumparata. Priviti diferente intre primul tubulet si cel de-al doilea. Ma tot joc cu produsele si mai mereu raman fara etichete.
Aceasta este lista ingrediantelor:
Imi place tare mult crema aceasta pentru vara primavara si inceput de toamna pentru vremea putin mai rece si vant mai puternic numai face fata cu hidratarea dar tot o folosesc ca baza de machiaj. Este crema mea preferata si daca ar fi sa-i gasesc un minus as fi ca nu are SPF. Cu o mica intarziere am aflat si eu cat de iportant este sa ne ferim tenul de razele soarelui.
Voi folositi produse Boots?Ce credeti despre ele? Pupici si o zi frumoasa va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu