miercuri, 26 februarie 2014

Essence match2 cover!

Buna fetele.Am vazut pe pagina officiala Essence produse noi.Printre ele s-a strecurat si essence match2 cover cream concealer. Eu il am deja de vreo 2 luni, pe al meu nu scrie ce nuanta este dar am aflat ca este nuanta 10 natural beige.Acum este disponibil in doua variante: 10 natural beige (cel pe care il am deja, nuantele sunt mai deschise) si 20 soft beige, cel din poza (nuantele sunt mai inchise).
M-am decis sa ii fac review atunci cand am ajuns la fundul uneia dintre nuante. Da deja am ajuns la fund:(. Imi place mult acest corector pentru ca are o putere de acoperire medie este cremos nu incarca tenul si mi se pare ca se adapteaza destul de bine nuantei pielii.
 Culoarea mai inchisa am folosit-o pentru a-mi acoperii cosurile si semnele care in ultima perioada au fost cam multe:(, iar culoarea mai deschisa pentru cearcane, dar nu am folosit-o foarte mult pentru ca mai am si alt anticearcan.A fost cred ca cel mai mai folosit produs in ultima perioada, pentru pete si cosuri a fost perfect, ca anticearcan mi s-a parut ca incarca putin.Nuantele primei paletute arata cam asa:
Fetelor daca aveti tenul mai inchis si prima nuanta nu vi se potrivea acum exista una si pentru voi.Asa ca spor la cumparat!
Va plac produsele essence? Eu am putin timp de cand le-am descoperit dar ma atrag foarte mult. Pupicei:*:*:*

2 comentarii:

  1. l-am vazut si eu in magazin..dar nu stiu de ce nu ma tenteaza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer eu l-am luat in graba si intr-o criza de nervi caci cel vechi mai rau imi scotea in evidenta boroboatele de pe fata si chiar mi-a placut mult

      Ștergere