sâmbătă, 8 februarie 2014

Gelurile de dus Senses de la Avon

Gelurile de dus Senses de la Avon

Buna fetele.Ce titlu sec nu?Nu am prea multe de spus dar m-am hotarat sa fac aceasta postare pentru ca pentru mine sund indispensabile gelurile de dus Avon, si am citit pe undeva cat de proaste ar fi ele. Nu stiu eu cred ca un produs este prost cand nu te poti folosi de el,cand provoaca ceva reactii urate, sau cand pur si simplu nu isi face treaba bine da atunci poti spune ca este un produs prost, dar bine oamenii sunt diferiti si nu pot condamna pe nimeni.Si eu am intalnit produse care m-au dezamagit cu care am avut probleme mari si alte persoane le laudau asa ca vreau sa spun ca la mine nu exista comenzi in care sa nu cumpar macar un gel de dus. Pentru mine, pentru familia mea, pentru iubitul meu.Sincer poze am cam putine caci nu am fost inspirata sa fac poza la fiecare gel de dus in parte iar comenzile am inceput sa le pozez doar in ultima perioada.

Am mai auzit vorbindu-se despre toate la fel , dar eu spun ca desi sunt din acceasi gama difera intre ele atat la consistenta miros si persistenta mirosului.
Preferatul meu fara doar si poate este Senses Lagoon,de ce? Pentru ca miroase cel mai bine,are note acvatice si de para, nu stiu cum sa va explic exact mirosul,miroase a mare:X, spala bine si dintre toate gelurile de dus senses acesta isi pastreaza aroma pe piele destul de mult timp(cel putin asa se intampla la mine).
Al doilea este senses waterfall care nu se mai afla in catalog dar avea un miros recorfontat si persista aroma mult pe piele.
Al treilea este Seventh heaven adica cel roz din prima poza, al patrulea este Garden of eden, al cinceliea este Reflection. Acesta este un fel de top al gelurilor de dus care imi plac de la Avon. Cu cat numarul pe care il are gelul de dus este mai mare cu atat persistenta mirosului pe piele este mai mica. Printre atatea geluri care imi plac trebuia sa fie si unu care nu imi place este vorba despre citrus brust, care nu miroase deloc fructat deloc a citrice.
Nu pot spune ca sunt cele mai bune geluri de dus posibile dar curata bine miros placut iar raportul calitate pret este unu foarte bun din punctul meu de vedere.
Voi folositi geluri de dus Avon?Ce credeti despre ele?:*:*:*

4 comentarii:

  1. Si mie imi plac gelurile de dush avon, dar momentan favoritele mele sunt cele de la yves rocher♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Cele de la yves rocher le tin pentru zilele si serile cand am nevoie de relaxare maxima

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah imi place citrus burst la nebunie :X si mai sunt vreo 2

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu imi place am impresia ca nu miroase deloc a citrice,bine probabil unde am incercat unul de la yves rocher cu portocale inainte

      Ștergere