miercuri, 19 februarie 2014

Invaluita in aroma de ciocolata(Mini haul Avon)

Buna dimineata fetele! Ce faceti? Eu incep o noua zi nu tocmai cum ma asteptam pentru ca o raceala a cam pus stapanire pe mine. Dar sunt totusi destul de destinsa si bine dispusa de aseara de cand am luat comanda Avon. Vazusem setul cu ciocolata si trandafiri din gama Naturals acum o luna si jumatate si am spus inca de atunci ca il vreau si trebuie sa il am. Asa ca atunci cand am plasat comanda mi-a luat setul:X, o lotiune pentru petele lasate de cosuri( daca stiti vreo solutie minune sa mi-o recomandati si mie va rog), si un creion SuperSHOCK despre care am auzit doar de bine si abia astept sa va povestesc despre el.
Astazi va prezit Setul Naturals cu trandafiri si ciocolata. Este absolut delicios. Despre acesta va pot vorbi pentru ca am incercat pana acum cam toate seturile din gama naturals si sincer majoritatea mi-au placut. Aseara cand le-am desfacut si mirosit am fost atat de incantata incat le-am facut o poza si am plecat direct sa fac baie. Scrumbul este preferatul meu.  Din gama naturals l-am avut si pe cel cu vanilie si pe cel capsuni si mi-a placut mult acela cu capsuni. Diferenta sesizata de mine intre acesta cu ciocolata si acela cu capsuni este ca acesta are niste particule abrazive mai micute mai delicate. Am stat 20 de minute in baie masandu-mi pielea cu acest scrumb. Miroase cel mai bine din tot setul, a ciocolata cu lapte parca parca imi venea sa-l infulec. Bineinteles ca nu as face asta este logic totusi cei de la Avon au tinut sa precizeze in descrierea produsului ca:"Atentie acest produs nu este comestibil".
Pur si simplu il ador. Lotiune si spray-ul de corp au un miros mai fresh, miros a trandafir dar nu puternic si foarte putin a ciocolata. Este o aroma placuta dar nu atat de puternica cum au alte sortimente. Am observat ca desi folosisem scrumbul, crema a intrat un pic mai greoi in piele decat eram eu obisnuita cu celelalte lotiuni de corp naturals. Daca cautati o lotiune de corp care sa intre in piele si sa nu lase acea pelicula grasa pe care o unele o lasa ,cremele din gama Naturals sunt perfecte.Nu imi plac deloc cremele care se simt pe piele daca te atingi de cineva. Iar sprayul este la fel ca toate celelalte foarte dragut. Imi plac toate dar scrumbul cel mai mult este sublim.
Pretul setului este de 23 lei. Iar pretul pentru fiecare produs este de 10 lei. Mie imi plac mult si le recomand.
Voi folositi produsele din gama naturals? Eu le ador pe majoritatea. Pupici

14 comentarii:

  1. Imi plac produsele avon, dar parca prefer mai mult oriflame♥ puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de la produse la produse eu am produse avon care imi plac mult si produse care nu imi priesc deloc la fel si la oriflame depinde de la produs la produs

      Ștergere
  2. eu prefer avon..de la oriflame am cateva dar ma incanta mai mult fondul de ten...parfumurile sunt ok la oriflame. Sa le stapanesti sanatoasa ! :* pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. Eu sunt intre avon si oriflame dar ambele branduri imi plac:D

      Ștergere
  3. Tocmai mi-a venit si mie ieri comanda si deasemenea am aceeasi parere despre exfoliant!Il ador si chiar imi venea sa il mananca cand l-am folosit! Arunca o privire si pe blogul meu pentru ca am postat un unboxin si in curand voi posta ceva mai detaliat despre exfoliant!! Pupicei! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foloseam multe produse din aceasta gama inainte, dar acum nu mai detin decat balsamul de buze cu vanilie, si 3 spray-uri de corp: cu rodie, cu violeta si cu cocos. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am putin din cel cu rodie si parca parca nu as vrea sa-l termin:) pupicei

      Ștergere
  5. Eu am un exfoliant de a farmona. Iti garantez ca renunti la avon. E prea bestial. Aroma lui e minunata, dar ce imi place cel ami mult este ca este din cristale de zahar de trestie naturale, care nu agaseaza pielea sau tenul. Am review pe blog. EU il ador si cantitatea este destul de mare si tine destul de mult. Iar ce arome delicioase au....mmm.. le mamanci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa incerc altceva da se poate sa renunt la Avon nu cred, am mai avut tentative dar ceva ma tot atrage:* o sa intru sa vad despre ce este vorba

      Ștergere
  6. interesant! Trebuie sa incerc si eu scrubul cu ciocolata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este minunat pacat ca numai este in brosura actuala dar va fi in urmatoare:D https://www.facebook.com/anndra.maria/media_set?set=a.696057690442283.1073741826.100001141741397&type=1

      Ștergere