luni, 24 februarie 2014

Machiaj de Dragobete. Iubeste Romaneste!

Buna fetele. Am tot vazut inainte de Valentine's Day poze si clipulete cu machiaje. Vroiam extrem de mult sa imi arat machiajul de Valentine's alaturi de unghiutele din acea zi pentru ca am sarbatorit dar nu prea mi-a permis timpul sa vi le arat asa ca vi le arat cu intarziere:
  
De manechiura m-a ocupat cu o noapte inainte si mi-a iesit dragut dar machiajul a fost facut pe fuga si nu a avut legutura cu nimic din ceea ce imi doream eu. Asa ca astazi cu putin timp liber la dispozitie m-am aranjat putintel. Pentru ca este Dragobete si suntem romani trebuie sa ne mandrim putin. Desi am sarbatorit Valentine's nu vad d ce nu as sarbatori si astazi. Pana la urma eu sarbatoresc de fiecare data cand sunt fericita si ma simt bine alaturi de persoana iubita.Sa va arat ce a iesit:
Pentru acest machiaj am folosit:
TEN:(Si cu aceasta ocazie pudra mea de la SEPHORA s-a facut toata faramite)
OCHI:
Nuanta 1 am folosit-o in coltul intern si pe arcada ptr a ilumina. nuanta nr 2 am folosit-o pe toata pleoapa.Nuanta nr 3 si nuanta nr 5 in pliu pentru a-l evidentia si nuanta nr 4 pe pleoapa mobila.Sper ca in curand sa am un aparat foto adevarat care sa ma ajute mai mult cu pozele.Bineinteles la ochi am mai folosit si creioane, rimel si tus pentru a creea acest machiaj.
 Si ultimul produs folosit este glosul meu delicios de la Yves Rocher de care uitasem ca exista si cu ocazia asta va arat si unghiutele proaspat facute, dar nu de mine
Ce ziceti fetelor?Cum vi se pare?Astept pareri sugestii si intrebari in legatura cu produsele daca aveti. Va pup!:*:*:*


6 comentarii: