vineri, 28 februarie 2014

Negru negru negru. De ce cumparam croiane negre mereu?

Buna fetele. Ma tot macina o intrebare. Eu sunt singura care cumpara mereu croiane si tusuri negre?Sper ca nu. De ce tot cumparam?Oare nu am gasit inca textura perfecta, cat de diferit poate fi un creion negru de un altul tot negru? In momentul de fata detin 7 creioane negre toate incepute si nici unu nu da semne ca s-ar termina prea curand si 5 tusuri negre care la fel nu prea vor sa se termine.
Aceste sunt aproape toate, lipseste creionul essence care nu-l gasesc nicaieri.
Sa le luam pe rand. Primele 3 sunt de la Avon, 2 creione si un tus.
Primul creion din gama COLORTREND l-am achizitionat cand era intr-un ambalaj special, era tare laudat de persoanele care il foloseau, eu sunt tare dezamagita caci se intinde ma murdaresc nu este ceea ce vreau. Al doilea este creionul retractabil pe care l-am folosit mult si l-am achizitionat si in alte nuante, pentru ca este rezistent si in zilele cand nu transpir imi rezista pe pleoapa fara a se imprima in pliu chiar si fara baza, iar ultimul este tusul care nu stiu daca se mai afla in catalog, dar nu a fost nici long lasting si nici macar negru.
Urmatoarele sunt de la Oriflame de data aceasta doar doua creioane si 3 tusuri de acelasi fel de care sunt indragostita iremediabil si am cumparat mai mult ca nu cumva sa am vreo surpriza si brusc sa dispara din catalog.
Tusurile si creionul cu 2 capete fac parte din gama ieftina de la Oriflame gama Very me si dupa cum v-am spus imi plac mult. Creionul e moale pot trasa usor cu el dar nu rezista foarte bine, in schimbul tusul este mult mai rezistent si intens normal.
Ultimile sunt produsele E.l.f 2 creioane care sunt ok si despre care am mai vorbit si tusul crema care la fel am mai vorbit despre el aici.

Asa arata creioane si tusurile pe mana exact in ordinea in care v-am vorbit despre ele.


Voi cumparati multe creioane negre? Daca da de ce o faceti?Pupici


4 comentarii:

  1. eu am vreo 2 3 dar nu prea le folosesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu imi tot cumpar si deobicei cand ma machez fug mai mereu la creion sau tus negu

      Ștergere
  2. negre am vre-o 3-4 ... insa am foarte multe creioane colorate :)) de toate culorile :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai ma sperie asta inseamna ca am prea multe creioane negre

      Ștergere