vineri, 28 februarie 2014

Pudra matifianta de la Sephora sau ce-a ramas dupa razboi!

Buna fetele. Astazi am ales sa va vorbesc despre prima mea pudra. Am vazut-o la o prietena si m-a incantat deoarece atunci cand ea folosea o alta pudra,tenul arata foarte incarcat, dar cu aceasta avea un aspect destul de frumos. Nu eram hotarata sa o cumpar pentru ca nu folosisem niciodata pudra pana atunci, dar am intrat intr-o zi in Sephora si fara a fi " stresata" de vanzatoare(nu stiu de ce dar nu imi place cand cineva sta langa mine mai ales cand eu chiar nu stiu ce vreau, daca am nevoie de o informatie o cer) m-am uitat in voie la nuante si am ales una. Mi-am cumparat pudra exact asa cum obisnuiam sa cumpar candva orice produs cosmetic, fara a citit nimic despre ea, fara a avea prea multe informatii, doar ca o vroiam in acel moment.
Se presupune ca este un fond de ten dar este o pudra perfecta. Eu am luat-o in nuanta 20 clair light si mi s-a potrivit perfect.
Vroiam sa ii fac un review mai devreme dar am asteptat sa incerc si alta pudra pentru a putea face o comparatie. Pot spune despre aceasta pudra ca are o acoperire medie,matifiaza foarte bine, necesita reaplicare dupa 5-6 ore depinde de activitate, aplicata cu buretelul cu care vine mi se pare ca incarca putin tocmai de aceea am folosit doar odata buretelul, dar aplicat cu pensula da un finish frumos. Ambalajul parea solid, dar intr-o zi am gasit-o faramite la mine pe birou, mama spunandu-mi ca a gasit pe jos deci nu stiu cum a cazut sau ce s-a intamplat de a ajuns asa:(atat pudra cat si ambalajul s-au deteriorat!
Este totusi bine ca mai aveam foarte putin produs in ea.Vine cu un buretel incorporat in partea de sub pudra unde are si o oglinda adica este foarte practica pentru tinut in poseta.
Pretul este undeva in jurul sumei de 50-60 de lei cand voi ajunge in sephora voi spune exact, si sincer mi se pare un pic maricel, deoarece noua mea pudra de la Avon face cam tot ceea ce facea aceasta, dar pe cea de la Avon stiu sigur ca deja am scapat-o din mana si nu s-a deteriorat nici ambalajul nici produsul, are o putere de acoperire mai mica si nu are o variatate mare de nuante.
Voi ati incercat aceasta pudra Sephora? Sau alte produse din marca lor?:* Pupici multi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu