marți, 4 februarie 2014

Review Rimel Hyper Stretch XL Oriflame

                  Rimel Hyper Stretch XL Oriflame

      Buna fete. Sa vorbim putin despre noul Rimel Hyper Stretch XL de la oriflame. Cum vechiul meu rimel era pe terminate si vroiam unul nou, descrierea si felul in care arata rimelul hyper stretch xl m-a incantat. Tind sa cumpar mereu rimeluri de la oriflame pentru ca ma inteleg foarte bine cu ele nu imi provoaca iritatii sau mancarimi nu imi lacrimeaza ochii de la ele sunt perfecte pentru mine. Si cel aproape terminat este tot de la oriflame se numeste Wonder lash Dramatize mascara, si il astepta un review dar am considerat ca este mai important un review la un produs nou, decat la unul care se afla de mult timp in catalogul oriflame.
Descrierea oficiala a produsului suna cam asa:
Rimel Hyper Stretch XL,rimel cu Pro-Long Complex. Volum incredibil si efect de gene false, alungeste instantaneu genele, datorita fibrelor de 4 mm.Pro-Long Complex, inovatie revolutionara care eficientizeaza ciclul natural de crestere a genelor. Pro-Long Complex stimuleaza productia de keratina a genelor, cresterea si rezistenta acestora. Pentru gene lungi, rezistente, cu volum.
Vine intr-o cantitate de 8 ml si pretul este de 16 lei atat in C2 cat si C3 , iar rimelul arata cam asa:
Acum sa vin peste descrierea lor oficiala cu propria parere. Va dati seama ca nu ma asteptam ca genele mele sa arate ca niste gene false si nici sa imi cresca peste noapte folosind acest rimel. In mare parte este un rimel bun, la fel ca fiecare rimel incercat de mine de la oriflame , deoarece cum am spus si mai sus nu am nici un fel de problema cu ele.Asa arata periuta rimelului, ca un fel de con:





 Asa arata gene mele inainte de rimel:

 L-am pus la treaba si as vrea sa va arat ce poate face:
Un singur strat de rimel:
Si acum cu doua straturi de rimel:
Alungeste genele destul de bine, dar nu prea le ofera volum, genele au un efect natural in nici un caz de genele false, iar textura lui mi se pare un pic apoasa adica ma murdaresc daca misc un pic genele.L-am purtat in jur de 10 ore cu 2 aplicari si nu sa faramitat si nu a creeat pana seara vreun aspect inestetic.
Este un rimel bun dar nu l-as recumpara pentru ca sincer vechiul rimel are un efect mai puternic adica alungeste si da mai mult volum genelor mele.Drept dovata voi atasa o fotografie in care la un ochi am vechiul rimel iar la celalalt hyper stretch xl.
Voi ce spuneti? Este doar impresia mea sau vechiul rimel chiar are un efect mai puternic?
Folositi Rimel de la Oriflame? Daca da care este rimelul vostru preferat , si daca nu pe care v-ar placea sa-l incercati?:* pupici


12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Este nou abia aparut acum in c2...daca iti place cum se vede il poti incerca:*

      Ștergere
  2. nu l-am incercat pe acesta,insa este foarte tentant :D
    In schimb il folosesc pe cel MaxiLash Mascara de la Oriflame :D imi place foarte mult periuta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maxi lash este cumva cel rosu cu periuta plata?Daca da si eu l-am avut si mi-a placut mult:*

      Ștergere
  3. Arata bine si se aplica curat, adica nu incarca foarte tare, dupa doua straturi inca arata natural.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac ambele cum arata...hmm m-ai pus pe ganduri mai ales ca trebuie sa il schimb si pe al meu si nu stiu cu ce

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde foarte mult de cum iti doresti sa arate genele. Ambele sunt rimeluri foarte bune, insa wonder lash dramatize mascara incarca putin mai mult:*

      Ștergere
  5. arata foarte bine, si nu incarca deloc! chiar nu am mai incercat de cativa ani nimic de le ei

    RăspundețiȘtergere
  6. Incearca produsele sunt calitative. Daca ai vreo intrebare fata de produsele oriflame daca esti in cumpana daca un produs merita sau nu sunt aici pentru o parere:*

    RăspundețiȘtergere