marți, 11 februarie 2014

Review Ruj Kiss'n'Go de la Avon

Buna fetele. Ieri am avut prima mea zi de prospectare cu Avon. Am plecat de acasa mega incantanta mi-am creeat un machiaj special care m-a facut sa ma simt bine si eram gata sa prezint tuturor persoanelor interesate doar produsele care mie imi plac. Va arat machiajul sa va faceti o idee fata de incantarea mea:D
Trecand peste asta astazi vreau sa va prezint rujul Kiss'n'Go de la Avon din gama COLORTREND, este gama ieftina de la Avon si acesta chiar este un produs bun care trebuie cunoscut.
Eu il am deja in 3 nuante si sunt sigura ca vor urma mai multe.
De ce imi plac aceste rujuri? Imi plac pentru ca au raport calitate pret excelent,il gasiti in catalogul Avon la oferta cu preturi intre 8 si 10 ron, imi place pentru ca se aplica uniform, nu se intind si spre surprinderea mea sunt destul de rezistente, adica dupa 4-5 ore de purtat fara retus buzele sunt inca colorate. Imi place ambalajul pentru ca se vede prin el nuanta rujului, dar mi se pare ca este un pic casant. Preferatul meu si primul cumparat este nuanta Passion,spun ca ambalajul este putin casant deoarece sa crapat putin nu se vede dar trebuie sa tin un pic rujul de la baza ca sa nu se duca in jos cand il folosesc si arata asa:
Mai am si urmatoarele nuante toate cu tente portocalii:
Voi folositi aceste rujuri?Sau alte rujuri Avon?:* Ce credeti despre ele?:D:*:*:* Pupici

10 comentarii:

  1. Si mie imi plac foarte mult aceste rujuri, raportul calitate pret este foarte bun :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Machiajul este foarte dragut, ti-as recomanda insa sa blenduiesti un pic mai bine. Rujurile de la Avon nu le-am incercat, insa imi place tare fondul de ten Luxe.
    www.mychiclifestyle.blogspot.ro
    https://www.facebook.com/MyChicLifestyle

    If u like my blog, u can follow me back !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce sa blenduiesc?Creionul albastru?orice sfat este foarte bine venit:*

      Ștergere
  3. Nu am mai incercat rujuri Color Trend de cand au schimbat ambalajul (si probabil si formula lor) dar vad ca multe fete sunt incantate de ele. Poate o sa incerc si eu, chiar sunt foarte accesibile la pret si daca spui ca sunt si rezistente deja e f bineeee :D te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da eu inca mai unul din cele vechi si nu se compara. Adica rezistenta celor in ambalaj nou este cu mult mai mare:*

      Ștergere
  4. Pe cel in nuanta Flirt il am si eu si nu ma asteptam sa fie asa portocaliu. Oricum imi place si planuiesc sa mai cumpar cateva. App esti foarte frumusica. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos.Daca ai in plan sa mai cumperi in c 4 pretul lor va fi de doar 8 lei.Spor la cumparat:*

      Ștergere