marți, 18 februarie 2014

Swatch ruj Color Drop de la Oriflame toate nuantele+scurt review

Buna fetele astazi am prins putin timp liber si putina lumina naturala asa ca m-am gandit ca este momentul potrivit pentru swatch-ul Rujului Color Drop de la Oriflame. Vreau sa va prezint fiecare nuanta in parte in cazul in care vreti sa il achizitionati sa vedeti exact nuanta si daca este ceea ce va doriti, pentru ca stim toate si am patit macar odata sa ne comandam ceva ce ni s-a parut frumos si dupa sa fim dezamagite
Pentru cine nu stie despre ce ruj este vorba va las cu o poza:
 Are doar 8 nuante dar toate sunt superbe. Este un ruj lucios, cremos si mie mi se pare si hidratant.Nu se strange in micile crapaturi ale buzelor, as putea spune ca este un ruj ideal pentru buzele crapate caci uniformizeaza frumos, si da un aspect naturat lucios. Are o rezistenta mica spre medie in jur de 2-3 ore, dar se ia usor de exemplu pe cana atunci cand bei ceva, are un miros putin dulce dar nu insuportabil. Daca vreti un ruj cremos lucios care sa ofere un aspect natural dar care sa nu reziste prea mult cu acesta ati dat lovitura. Raportul calitate pret este ok din punctul meu de vedere il gasiti la promotie in jurul pretului de 15 lei.
Acestea sunt mostrele rujului:
 
Prima nuanta este beige dew are codul 26904,este un nude care bate putin spre portocaliu si arata asa: Poza cu blitz:
Poza fara blitz(la lumina naturala din casa mea de fapt din balcon):
Nuanta nr 2 este rose elixir are codul 26905, este un nude cu tente de roz si arata asa:
  Poza cu blitz:
Poza fara blitz:
Nuanta nr 3 este peach sensation ,deja se vede ca este un roz mai plin decat cel de dinainte, are codul 26906 si arata asa. Poza cu blitz:
Poza fara blitz:


Nuanta nr 4 este Melting pink are codul 26907, si arata asa: Poza cu blitz:
 Poza fara blitz:

                           Nuanta nr 5 drop of fuscia are codul 26908 si arata asa:Poza cu blitz :
                                                            Poza cu blitz:

 

Nuanta nr 6 preferata:X este liquid red si are codul 26909, este un corai spre rosu si arata asa:Poza cu blitz:
                                                             Poza fara blitz:
         Nunata nr 7 este glossy berry  are codul 26910 bate un pic spre mov si arata asa:poza cu blitz:
                                                             Poza fara blitz:
Si acum ultima nuanta care pot spune ca este singura care imi displace este brown fusion. In general nu ma inteleg cu nuantele de maro, poate pentru nici nu stiu cum sa le port dar asta in da impresia ca seman cu Iulia Albu, si-am iesit sa-mi plimb gaina. Pentru mine clar nu este aceasta nuanta:poza cu blitz:
                     Poza fara blitz:(nu prea se vede bine pe semne si camera s-a cam speriat de mine)

Si asa arata toaate nuantele la mine pe mana fara blitz:(nuantele sunt exact in aceeasi ordine)
                                                                    Cu blitz:
Si ca ultim argument va las o poza cu buzele mele fara ruj care sunt un pic parlite si uscate ptr a vedea ce efect frumos are rujul chiar daca buzele nu sunt in cea mai buna forma.

Sper ca postarea mea sa fie utila:*Voi folositi acest ruj?Daca da ce credeti despre el? Eu deja am consumat mostra nuantei liquid red si vreau sa o achizitionez in varianta mare caci mi-a placut foarte mult, dar inca ma mai gandesc si asta din cauza rezistentei. Pupiciii

10 comentarii:

  1. Cat de frumoase sunt, nuanta cu nr4 si 6 imi plac cel mai mult♥

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac toate,in afara de ultima nuanta ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Inseamna ca nu doar mie nu imi place:):*

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am mai incercat nici un ruj de la oriflame dar nuanta 3 si 4 arata tare bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt rujuri destul de bune voi reveni cu swatch-uri si la alta gama. Dar am nevoie de jumatate de zi ca acolo sunt 15 nuante:)

      Ștergere
    2. stiu cum e :) si mie imi i-a destul de mult timp sa scriu un articol de genul; dar e distractiv ;)

      Ștergere
    3. Da este:)Imi place mult sa imi consum timpul impartasind si cu alte persoane descoperirile mele

      Ștergere