sâmbătă, 1 martie 2014

Buna dimineata primavara si bun venit ten luminos

Buna fetele. Va doresc un 1 Martie plin de soare si bucurie!Este primavara de astazi , desi nu prea pare. Vremea este destul de mohorata iar raceala mea ma tine blocata in casa, asa ca odata cu venirea primaverii trebuie sa purtam texturi mai usoare, iar fata mea chiar nu permitea asta. Bine eu mai mereu folosesc texturi usoare care sa nu imi incarce tenul, dar primavara si vara cand soarele bate cu putere am impresia ca un fond de ten cu o textura greioase se va vedea foarte fals.Dupa 2 luni in care tenul meu a fost fericit in ianuarie m-am gandit sa imi recumpar demachiantul Doina cel cu laptisor de matca care mi-a provocat niste eruptii groaznice pe fata. Daca sunteti interesate de acest subiect voi face o postare detaliata, trecand peste asta de atunci nu prea imi mai revine tenul la normal desi am destul de multa grija de el.Tenul meu in urma cu o saptamana,tinand cont ca totusi performanta camerei de la telefonul meu il face sa arate mai bine ca in realitate.
Destul  de rau nu? Eram plina de brobonite rosii si pete.Cum arata tenul meu in prima zi de primavara va las pe voi sa spuneti
Dupa ce am incercat tot ce foloseam inainte fara rezultate mi-am zis trebuie sa incerc ceva natural si am gasit solutia pentru o exfoliere buna care totusi sa nu imi agreseze fata. Am folosit malai si sapun lichid pentru copii, de 2 ori intr-o saptamana ,caci nu poate fi folosit zilnic.
Iar ca masca va pot lasa sa ghiciti ce am folosit?Este pur si simplu bicarbonat cu apa si usuca cosurile foarte bine si face fata sa arate mult mai fresh si sa fie mai fina.
Ca produs cosmetic nepreparat in casa, mi-am achizitionat o solutie pentru pete de la Avon din gama Clearskin,care spre surprinderea mea a avut un efect foarte bun pe tenul meu. Mai avusesem acum ceva timp de la Clearskin o solutie cu acid salicilic pentru puncte negre si aceea a fost foarte buna, si din amintiri am zis totusi sa incerc si solutia pentru pete care nu prea ma asteptam sincer sa aiba efect si totusi puteti vedea singurele pozele.

Voi cum va faceti tenul sa revina la normal?Pe mine lucrurile astea m-au ajutat foarte mult.
Va pup si va doresc o primavara infloritoare!

2 comentarii:

  1. Interesant asta cu bicarbonatul. De cate ori pe saptamana ai folosit-o? Pupici <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Masca cu bicarbonat de 3 ori am folosit-o intr-o saptamana.Am alternat o zi masca o zi malaiul:D

      Ștergere