joi, 6 martie 2014

Cateva produse micute si folosite parca de o eternitate

Buna fetele. Ce faceti?Eu m-am cam saturat de vremea asta si de raceala care nu imi mai trece. Tot vreau sa va vorbesc despre aceste mici lucrusoare de cand am deschis blogul dar mereu apar produse noi despre care sa scriu.Aastazi m-am hotarat si vreau sa va arat cel mai folosit tus de mine plus gloss-urile din aceeasi gama.
Daca nu recunoasteti produsele sunt de la Oriflame din Gama Very Me Clickit. Este gama ieftina de la Oriflame o mini sticluta de gloss sau de tus costa la oferta 9 lei si mai mereu este la promotie. (spun mini pentru ca au doar 3,5 ml)
Gama aceasta are luciu de buze, corector lichid, tus , rimel si ruj lichid ,care din pacate nu se mai gaseste in catalog:(
Eu am vreo 3 tusuri negre si unul de o alta culoare, am 3 la activ pe langa multe alte tubulete deja terminate, 3 glosuri, 3 rujuri lichide si un rimel.(plus conectoarele)
Nu am incercat inca corectorul dar am de gand sa o fac pentru ca m-am inteles si ma inteleg tare bine cu ce v-am prezentant mai sus.
Tusurile le folosesc si cred ca voi avea mereu unu in colectie pentru ca are o formula buna nu se intinde, nu se ia,la mine a rezistat peste 9 ore pe pleoapa si alaturi de primerul E.l.f  nu s-a intins nici macar in sala de sport cand transpirasem un picut, nu se consuma repede,este micut usor de bagat in poseta, ca si rimelul iar conectate in caz de graba maxima,sunt perfecte:X. (Stiu ca pare extrem de mic dar nu este chiar asa)
Tusul il gasiti in 4 nuante deobicei in catalog: negru, gri, verde si albastru, dar uneori mai apare si nuanta purple care este mai mult roz. Asa arata nuanta black si nuanta purple:
Luciul  de buze este disponibil in 6 nuante din care eu detin doar 3, Raspberry, Coral si Clear Shimmer. Sunt niste luciuri de buze cu destul de mult sclipici, luciuri cu culoare adica chiar se vede culoarea pe buze dar uneori am impresia ca au o formula un pic lipicioasa.
In aceasta gama mai existau si niste rujuri lichide absolut minumate care acum nu se mai gasesc in catalog, deci numai are rost sa va vorbesc despre ele, si asta ma intristeaza maxim pentru ca adoram nuanta lor deschisa.
Asa arata ele conectate , au marimea unui pix, daca nu le stiti si nu le-ati incercat pana acum, daca le vedeti nu le evitati!

Voi folositi aceste produse?Daca da va plac?La mine in poseta sunt nelipsite. Pupici multi

8 comentarii:

  1. Tusul negru e preferatul meu ! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il ador maxim il folosesc de cand a aparut si nu ma pot desparti de el:D

      Ștergere
  2. Foarte dragute sunt ♥ Am sa incerc si eu aceasta gama :* Te puup <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca...chiar merita este o gama ieftina, iar eu sunt destul de sensibila in zona ochilor si totusi nu am avut deloc probleme:*

      Ștergere
  3. Nu le-am folosit pe acestea, insa am alte cateva produse din gama Veryme

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca este gama ieftina sunt extrem de bune:*

      Ștergere