miercuri, 26 martie 2014

Haul Avon si alte chestioare:X

Buna fetele. Pe ultima suta de metri din C 4 Avon vin cu haul-ul meu nebun din aceasta campanie. Mai este cam o ora si campania se sfarseste, iar implicarea mea in Avon nu mi-a lasat timp nici sa respir. Nu ma plang caci sunt foarte fericita de ceea ce am reusit sa fac asa ca sa trecem la prezentare:D.Toate bunatatile au intrat in gentuta eco, care este extrem de mare, utila si chiar draguta.
Pret:7 lei
Si acum sa o rasturnam:X
Primele au fost gelurile de dus. In campania 4 a fost oferta pentru 2 geluri de dus la 500 ml plateai doar 18. Am luat 4 dar unul a disparut deja acasa la prietenul meu.Am luat sevent heaven si winter cocon pentru mine, iar amazon si xtreme pentru el, iar daca ar fi fost sa aleg doar unul pentru fiecare as fi mers pe sevent heaven si xtreme.
Mai apoi mi-am luat o roleta a parfumului Little Black Dress, nu mai aveam nici un parfum de geanta, iar o persoana din jurul meu mi-a adus aminte cat de mult imi placea acest parfum. Roleta are 9 ml si a costat doar 10 lei. Am mai luat 2 creme pentru picioare cu papaya din ofertele online pt reprezentanti, deoarece aveam spray-ul si imi placea mult mirosul,un mini fond de ten din gama Luxe care este minunat si cred ca il voi achizitiona in varianta mare,un balsam colorat din gama colortrend in nuanta fuchsia fresh pentru care am platit 5 lei si inca un ruj din gama colortrend in nuanta pink holiday la doar 8 lei.

Deoarece comanda plasata de mine a fost peste 260 de lei am primit din partea Avon un set din 3 produse pentru doar 7 lei.
Un demachiant 3 in 1, o crema de fata cu caviar si un spray de corp Pur Blanca care imi place extrem de mult si va fi disponibil spre vanzare abia in campania 7.
Si pentru ca am fost cuminte si am mers si la cursul Avon care se numeste "Beauty and business" am primit o agenda minunata, o diploma si un portofel:X
Si celelalte achizitii constau in cateva paie colorate, ata din plastic pentru confectionat bratari, 2 oje rapsodi pe care abia astept sa le folosesc ,o bentita si premiul Nivea din luna Iubirie.
Si ca un ultim pont cu care inchei aceasta postare pot spune doar ca noul parfum Fleur este minunat si mi-l doresc din tot sufletul meu:X
Va pup si va doresc multe achizitii frumoase!:*:*:*:*:X:X::X:X

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Daa:Xdestul si spusesem ca nu voi cumpara mai nimic in aceasta campanie:))

      Ștergere
  2. Din pacate eu nu ma inteleg cu gelurile de dus de la Avon, isa imi place gama Luxe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pacat caci miros bine si au un pret accesibil. Si mie imi place mult gama luxe:X

      Ștergere