duminică, 9 martie 2014

Produsul de ingrijire recumparat de peste 10 ori

Buna fetele. Ce faceti? Eu am ales sa va vorbesc astazi despre un spray, da un simplu spray care nu stiu cat interes prezinta, dar pentru mine, o persoana care transpira excesiv, acest spray este un produs care nu poate lipsi.
De ce imi place atat de mult acest spray si de ce scriu un articol despre un lucru atat de banal? Cred ca ingrijirea este esentiala, si mai cred ca un miros neplacut alunga oamenii de langa tine. Nu stiu de ce dar in toata locurile dau de mirosuri neplacute de care sunt satula si pe care chiar nu pot sa le inteleg. Este atat de greu sa folosim un deodorant? Mie una mi-a fost extrem de greu sa gasesc un deodorant potrivit pentru mine. Am incercat foarte multe si nici unul in timpul zilei nu m-a ajutat prea tare, pana cand:
Asta este spray-ul meu se numeste Fa Nutri Skin Care&Fresh, nu are alcool si ei spun ca protejeaza 48 de ore.Atentie insa sunt mai multe variante: verde, roz, mov difera mirosurile si sincer nici unul nu tine la fel de mult ca acesta. Normal ca nici acesta nu protejeaza 48 de ore, dar 6-8 ore rezista, asta in functie de cat efort fac in acele ore, il reaplic inainte de sala si intr-o sedinta de Step&Tone, sau Cardio&Tone, in care eu traspir foarte mult si deja simt diferite mirosuri in jurul meu eu ma mentin fresh si asta este cu adevarat ceva despre care merita sa scriu. Nu mi s-a intamplat cu nici un deodorant ca dupa o zi intreaga cu activitati normale sa nu miros catusi de putin, cu atat mai mult dupa o ora de antrenament intens.
Imi place mult chiar ma protejeaza pe timpul zilei,si desi are pudra nu pulverizeaza excesiv si nu ma inec din cauza pudrei si nu imi porvoaca neplaceri cum pateam cu alte spray-uri, noapte nu il folosesc deoarece are pudra si pentru in timpul somnului caut totusi ceva fara pudra pentru a mai lasa putin pielea sa respire.
L-am recumparat de peste 10 ori si tot timpul am cel putin 2 in casa ca nu cumva sa raman fara.Pretul intreg este de aproximativ 12 lei,dal uneori la promotie il puteti gasi si la 7-8 lei.Cei de la Fa au lansat de curand o noua gama Fa FLORAL protect, despre care spun ca protejeaza tot 48 de ore deoarece tehhnologia Scent Release eliberează uleiuri parfumate treptat, întreaga zi. si l-au lansat in 2 arome mai florale: mac și zambile sau ohidee și viorele, si normal ca eu trebuia sa il am.
 Eu l-am ales pe cel cu orhidee si viorele si miroase foarte bine, inca nu l-am testat foarte mult dar din ce am apucat sa vad concureaza puternic cu cel vechi, adica m-am pastrat fresh dupa o ora de sala, doar ca in comparatie cu cel vechi parca parca pulverizeaza un pic mai multa pudra dar nu exagerata. Imi plac mult ambele, dar cred ca tot pe primul il voi recumpara neincetat deoarece al doilea nu il pot folosi chiar mereu pentru ca nu vreau ca mirosul lui sa intersecteze cu mirosul parfumului.Dar daca voi vreti un deodorant floral care sa se mintina incercati-l!
Voi folositi aceste deodorante? Eu chiar nu ma pot desparti de ele. 
Pupici multi multi multi si o zi  de Luni frumoasa va doresc!

2 comentarii:

  1. le foloseam acum o perioada, am si uitat de ele..:) am sa ma reintorc acum cu placere la ele!!
    pupici

    RăspundețiȘtergere