sâmbătă, 8 martie 2014

Sampunul uscat Balea primeste Nu din partea mea

Buna dimineata fetele. De cand citesc diferite bloguri am tot mai multe curiozitati. Auzisem de samponul uscat si inainte, dar nu am fost atat de curioasa sa imi achizitionez unul.Tot citind si citind am aflat de magazinele Dm si de marca lor Balea. Am citit despre minunile facute de acest sampon uscat si daca nu ma insel la sfarsitul lunii noiembrie am inceput sa ma uit de magazine Dm. Am gasit unul destul de aproape de casa, ceea ce inseamna ca nu ii dadusem prea mare importanta pana atunci asa ca am mers si primul produs pe care l-am cautat a fost samponul uscat Balea.
Am gasit raftul dar era gol, undeva in spate mai era un singur sampon pe care l-am luat eu si m-am bucurat ca un copil. Faptul ca raftul era gol confirma spusele blogeritelor si eu abia asteptam sa il folosesc. Nu prea stiu cum sa incep pentru ca aveam niste asteptari foarte mari si prima lui folosire mi-a lasat un gust amar. De ce? Pentru ca evectiv m-am sufocat in baie.Nu pot sa spun ca nu improspateaza parul, adica da pentru o situatie de urgenta ma pot sacrifica sa folosesc samponul uscat, dar altfel nu. Pudra ce iese din spray este foarte multa si inecacioasa, daca sunteti mai sensibile, sau daca aveti o rinita alergica acest spray nu este pentru voi. Mi-a fost extrem de rau dupa ce l-am folosit. Nu stiu daca toate sampoanele uscate sunt la fel dar acesta m-a sufocat total. Am incercat sa il mai folosesc cu geamurile deschise sa pulverizez in par in timp ce imi tin respiratia dupa sa fug din baie in alta camera ca sa pot respira:)), dar nici asa nu prea il pot folosi.Il am de 3 luni si sta sa imbatranesca pe un raft in baie. Deci ca o alternativa pentru momentele in care parul meu este gras si nu il pot spala eu am ales sa port o coada, este cea mai simpla solutie.
Folositi acest sampon uscat? Voi va intelegeti bine cu el?
La multi ani fetelor! Si multi pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu