luni, 3 martie 2014

S.O.S Buze crapate

Buna fetelor. Ce faceti pe vremea asta trista?Eu inca sunt destul de racita si asta nu ma lasa sa fac prea multe. Din cauza faptului ca sunt racita si din cauza vantului ce bate afara buzele mele au avut foarte mult de suferit. Sunt crapate, mi se cojesc si imi da sangele.
Nu se vad cum se se simt asta e clar oricum se poate vedea ca in  ce stare erau.
Ce puteti face daca buzele au ajuns in aceasta stare? Simplu da pe principiul tot ce este natural, este bun astazi va prezint metoda mea de a-mi face buzele fine si moi in cel mai scurt timp posibil.
Aveti nevoie de:
-O lingurita de miere
-O lingurita de bicarbonat de sodiu
-Un capacel gol in care sa amestecati ingredientele

 Dupa ce amestecati ingredintele umeziti putin buzele si puneti produsul obtinut pe buze puteti masa cu degetul si asa exfolierea se face cel mai bine sau daca va plictisiti va puteti freca buzele intre ele cum faceti cu rujul timp de aproximativ 5 minute.Clatiti si sterge-ti buzele de 2 ori cu un prosop curat, dar nu prin tapotare ci prin frecare, lasati putin buzele sa se usuce aprox. 10 minute si daca simtiti ca buzele nu s-au exfoliat cat trebuia puteti repete procedeul.
Buzele dupa exfoliere:
Dupa exfoliere am aplicat Tender Care(cutiuta cu minuni) de la Oriflame pe care o folosesc de ani buni si am avut toate aromele existente pana acum.Se gaseste in varianta fara aroma,si cu aroma de migdale,de coacaze negre,de caramel,de cirese si de nuca de cocos, iar preferata mea este cea cu cirese miroase delicios dar toate imi ajuta buzele sa isi revina foarte repede. Pretul ei fara reducere este de 17 lei dar la promotie este undeva intre 8-10 lei, si cantitatea este micuta(15 ml) dar nu se consuma repede.

Va recomand sa aplicati inainte de culcare, dimineata veti avea mai buze moi si mult mai hidratate.
Voi folositi aceasta cutiuta cu minuni?Daca nu chiar trebuie sa o aveti.Va pup



2 comentarii:

  1. Si eu urmez aprox aceeasi reteta ca a ta (fara miere) de mult timp si sunt foarte multumita<3 Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mierea hidrateaza un pic ca sa nu usuce bicarbonatul. e reteta mea minune:X:*

      Ștergere