luni, 28 aprilie 2014

Dilema parului incalcit sau Sampoanele Herbosophy

Buna fetelor. Vai aveam atat de mult postari pe care vroiam sa le fac si nu am reusit pana acum.Astazi vorbim despre sampoanele Herbosophy care mie mi-au dat impresia initial ca sunt cele mai bune sampoane. Da eu la prima spalare cu un sampon nou de obicei sunt fascinata, parul nu se ingrasa decat dupa 2 zile are volum e perfect, dar dupa mai multe spalari treaba numai sta chiar asa.
Cu aceste sampoane am crezut ca va fi o revolutie pentru ca efectul ala wow asupra parului meu a durat undela in jurul a 4-5 spalari, iar eu am efect wow la schimbarea samponului doar 1-2 spalari.
Dar revolutia mea s-a strasformat in cel mai incalcalcit par posibil. Si poate ca daca as fi avut aceasta problema mereu nu ar fi fost defapt o problema.
Eu l-am folosit pentru cel anticadere si pe cel pentru par gras si efectul negativ a fost vizibil la ambele abia dupa mai multe folosiri.
 Dar eu am parul moale si extrem de pisicos adica dupa o ciufuleala calumea imi dau parul in jos bag un pic mana in el si este perfect drept si neincurcat. Ei bine dupa folosirea sampoanelor herbosophy parul meu devenise atat de incalcit incat nu il mai putea pieptana desi foloseam balsam(in mod normal folosesc balsam doar la varfuri sa le hidratez un pic).
Deci in conditiile in care foloseam balsam pe tot parul eu nu imi putea descalcii parul, astfel a trebuit sa apelez si la un balsam fara clatire ca sa pot sa imi pieptan parul.Iar cand am ajuns la a 2-a sticluta nici macar numai simteam ca imi curata parul. Mi-am rup extrem de mult par din cauza acestor sampoane si l-am deteriorat tare tot incercand sa il pieptan, deci din punctul meu de vedere aceste sampoane nu sunt de incercat. Sau cel putin mie, tatalui si mamei mele nu ne-au facut bine, desi initial toti eram incantati.
Nu imi place sa fac postari de acest gen, dar imi place sa le citesc si apreciez cand citesc cat mai multe pareri despre un anumit produs pentru a-mi face o parere inainte de al cumpara, asa ca din acest motiv fac postari cu produsele care mi-au facut mai mult rau decat bine pentru a le putea evita macar alte persoane.
Voi ati folosit aceste sampoane?Cum vi se par?
O seara faina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu