sâmbătă, 26 aprilie 2014

Lara sau produsul romanesc preferat!

Buna fetele. Vreau de foarte mult timp sa fac un review pentru acest tonic pentru ca il folosesc de mult mult timp si este foarte eficient. Mai tin sa ii fac un review si din cauza faptului ca este un produs recumparat de foarte multe ori, deasemenea este si un produs Romanesc prezent in vietile romancelor de o lunga perioada si din punctul meu de vedere isi merita clar locul pe rafturile noastre.
Ce spun cei de la Farmec despre Lara? Pai spun cam asa:
Acţiune
Îngrijire ten
 Vârstă peste 20 ani
Tip ten
Toate tipurile de ten
Utilizare
Dimineața Seara

Loţiunea pentru faţă Lara este recomandată pentru toate tipurile de ten, fiind ideală pentru curăţarea şi tonifierea zilnică a  tenului.

ACTIUNE

Este o soluţie hidro-alcoolică destinată îngrijirii tenului, având efect tonifiant şi astringent. Datorită extractului de Aloe Vera, loţiunea are un efect revigorant.

MOD DE UTILIZARE

Se foloseşte zilnic, dimineaţa şi seara, pentru curăţarea şi tonifierea tenului. Se aplică pe faţă, gât şi decolteu, cu ajutorul unui disc cosmetic.

BENEFICII

Utilizând zilnic Loţiunea pentru faţă Lara, tenul dumneavoastră va fi curat şi tonifiat.  Eu zic ca sunt cam putine detalii pentru minunatia asta de tonic.Am inceput sa il folosesc in urma cu 3 ani cand tenul meu a inceput sa o cam ia razna si nu renunt la el nicicum. Am inceput sa il folosesc datorita unei prietene de la tara care imi spunea ca si-a luat de la farmacie o solutie minune pe care a dat 7 lei, o solutie cu care se sterge pe fata si dupa punctele ei negre ies instant. Avand o problema enorma cu punctele negre am venit in Bucuresti am achizitionat-o si mi-a placut foarte mult. Imi place ca imi curata tenul, miroase frumos, nu imi irita fata, lasa o senzatie placuta, adica imi simt fata curata si atat. Intradevar inmoaie foarte bine tenul si ajuta la scoaterea punctelor negre.Mama il folosea in tinerete si era destul de incantata cand l-am achizitionat, asa ca acum nu il foloseste doar o persoana ci 3,eu, mama si tata.Eu zic ca pentru cei 7-8lei pe care ii platesc pentru el, face o treaba excelenta!Asa ca daca voi nu ati incercat Lara pana acum mergeti repede la farmacie sau supermarket si achizitionati-o!Multi pupici si spor la curatat si ingrijit tenul!:*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu