sâmbătă, 19 aprilie 2014

Machiajul de Paste cu Max Factor

Buna fetelor. In aceasta seara va prezint machiajul care cred ca il voi purta maine, in ziua de Paste. De ce am ales acest machiaj? Pentru ca este simplu natural si se poate face foarte usor!
Cu aceasta ocazie va prezint si parerea mea despre mascara excess volume alaturi de creionul excess intensity de la Max Factor pe care eu l-am ales in nuanta maro.
Mascara este absolut geniala.Imi place foarte mult,initial am avut impresia ca imi incarca foarte tare genele, si le simteam extrem de incarcate si as fi putut jura ca pana seara voi avea ochii inflamati, dar nu a fost asa si in cateva ore m-am obisnuit cu efectul rimelului pe gene si nu mai m-a deranjat deloc.
 In aceasta poza rimelul este aplicat doar cu primul capat. Efectul rimelului aplicat in ambii pasi este mai spectaculos doar ca eu nu vreau in fiecare zi gene incredibil de lungi. Astfel despre rimel spun ca imi place foarte mult,momentan e singurul pe care il folosesc, nu imi irita ochii ceea ce ma bucura mult,nu se face faramite si rezista impecabil 12 ore,doar ca pretul de aprox 60 de lei e un pic mare.
Creionul este cromos se rupe destul de repede varful, la blitz da se vede ca este maro dar in realitate este aproximativ negru.

Este un creion ok nu m-a impresionat dar nici nu mi-a displacut ca o comparatie mi se pare a fi la textura copie fidela a creionului supershock de la Avon doar ca nu au acelasi sistem de dozare, iar daca pe mascara cu chiu cu vai as da 60 de lei pe creion nu as plati un pret de aprox 50 de lei, si nu pentru ca nu ar fi ok dar nu imi permit sa arunc 50 de lei pentru ca gasesc aceeasi calitate la un pret mai redus.


Cam asa vreau sa arate machiajul.
Voi ati incercat aceste produse? Cum vi se par?
Multi pupici si Paste Fericit!

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Eu cautam de mult o asa nuanta acum am gasit-o dar fara un gloss mi se pare prea mata:(

      Ștergere