marți, 29 aprilie 2014

Ojele Gel Finish By Avon

Buna fetele. Astazi vin cu o postare sccurta scurta de tot deoarece nu am incercat ojele pe propriile unghii deoarece am gel:((
Dar ojele au fost folosite deja de doua persoane apropiate, care nu au nici un interes sa minta si au spus ca nu se compara cu ojele de la Avon de pana acum.Cele deschise pot fi folosite intr-un singur strat si se vad bine din cate am inteles, iar rezistenta lor este destul de buna
Ma gandesc sa imi dau gelul jos pentru ca sunt totat nerabdatoare sa le incerc, deoarece mie chiar nu imi plac celelalte oje Avon in nici un chip. Abia astept sa le incerc eu si sa completez aici o parere personala1
Aveti mai jos toate nuantele disponibile:
Daca va plac nuantele si doriti sa le incercati, pentru fetele din Bucuresti eu le vand la pretul de 8 lei!
Pret brosura:11 lei!
Multi pupici si somn usor!

2 comentarii:

  1. Te-am nominalizat in tagul liebster award! Sper sa iti placa!
    http://anaonofrei.blogspot.ro/2014/05/tag-liebster-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru nominalizare sper ca maine sa am timp sa fac postarea:*

      Ștergere