sâmbătă, 19 aprilie 2014

Relaxxx...just relaxx( Yves Rocher)

Buna fetele. Ce faceti? Eu am luat in sfarsit o pauza din cotidianul bucurestean. Am venit la aer curat si ploaie multa hotarata sa ma relaxez, si asta fac. Vreau sa va impartasesc si voua putin din ceea ce inseamna pentru mine relaxare. De ce Yves Rocher? Simplu, pentru ca au niste produse extraordinare cu un pret mediu as putea spune.
In ce consta relaxarea? Uh este foarte simplu. Am nevoie doar de o cada mare cu apa si produsele mele Yves Rocher:X. Pentru ca cea mai mare problema a mea este tenu care este mega ciudat, astazi gras maine mixt iar poimaine uscat primul produs folosit de mine in baie in timp ce ma relaxez este gelul dezincrustant pentru curăţarea tenului Pure System.
Ei spun ca:
- Elimină excesul de sebum şi purifică tenul
- Dezincrustează porii şi delocalizează punctele negre
- Previne reaparaţia coşurilor şi a punctelor negre
Avantaj : formula sa fără săpun, care nu usucă pielea.
Dupa o perioada lunga de testare am ajuns la concluzia ca imi curata tenul si deinscrusteaza punctele negre dar doar atat asa ca sunt in cautarea altui produs pentru punctele negre. Daca il folosesc singur imi usuca tenul destul de tare si nu imi place acest lucru.
Dupa folosirea acestui gel folosesc gelul gomant pentru tenul gras si mixt alaturi de demachiantul şi loţiune anti-imperfecţiuni 2 în 1 din gama SeboSpecific.
Gomajul il folosesc de aprox 4 ani si este unul dintre produsele la care nu cred ca voi renunta vreodata, mirosul testura si efectul lui ma fascineaza inca. Are o textura usoara iar particulele abrazive mai ca nu se simt. Acum 4 ani cand tenul meu arata normal si problemele lui nu erau evidente gomajul era absolut tot ce avea tenul meu nevoie.Il curata si il facea sa arate sanatos. Tot din categoria ten mai folosesc demachiantul 2 in 1 pe care eu il folosesc total anapoda dar imi place maxim efectul pe care il da folosindu-l asa. Cum? Dupa ce folosesc gomajul in cada imi torn in mana ceva demachiant si ma spal efectiv cu el pe fata. Vai doamne miroase extraordinar a plante, un pic mai bine decat fratele sau gomajul, si mirosul ma relaxeaza la maxim ,iar dupa clatire am o piele foarte catifelata.
Trecand la capitolul corp, atunci cand vreau sa ma relaxez prin texturi fine si miros extraordinar folosesc gelurile de dus Yves Rocher, deobicei in orice sortiment, dar acum am cu Lamaie verde.
Curata bine nu usuca pielea si mirosurile puternice persista mult dupa spalare,iar acum ca ma gandesc si demachiantul miroase tot a ceva citrice.
Dupa ce imi curat corpul folosesc un gomaj activator detoxifiant care contine apa de albastrele bio si extract de bambus, care imi exfoliaza pielea si o face sa arate mai bine.
Iar dupa ce ies din baie imbiata de toate aceste mirosuri fresh care ma relaxeaza si ma fac sa uit de toate folosesc un parfum in acelasi ton cu produsele de mai sus.Se numeste Apa de toaleta Naturell, despre care ei spun ca este parfumul sanatatii si al relaxarii, sincer eu am simtit asta inainte de a citi ceva despre el. 
Dupa cum se poate observa trag la produsele in ambalaj verde Yves Rocher, nu stiu de ce dar produsele astea le folosesc cand am neaparat nevoie de relaxare.
Voi folositi produsele Yves Rocher? Daca da care sunt favoritele voastrE?
Pupici:X:X::*:*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu