joi, 8 mai 2014

Mega HAUL Avon:X si un pic de fericire

Buna fetele. Astazi in sfarsit am reusit sa imi iau comanda Avon din campania 6 si sunt extrem de fericita. Am facut blogul pentru ca mi-am dorit, dar intre timp mi s-a propus sa avansez in Avon si de 2 luni muncesc continuu pentru a ma confirma ca Lider tocmai de aceea timpul a fost limitat si postarile mult prea putine pe langa ce mi-am dorit. Dar am reusit sa ma confirm si asta ma face fericita.
Sa va prezint comanda mea din C6, incluzand in ea si cadourile primite iar dupa va prezint lucrurile pe rand.
Asa arata comanda per total. Dar sa incepem cu inceputul. In aceasta campanie am gasit in sfarsit o persoana care avea geanta aceasta Avon pentru reprezentanti si am facut un schimb in care am oferit un parfum si am primit geanta mult dorita un suport de mostre si un portofel Belive:X
Iar acum comanda proriu-zisa. Primele lucruri care le-am vrut in aceasta campanie au fost cremele Anew pentru ca au inceput usor usor sa apara anumite linii fine. Pe acestea deja le-am incercat si mi-a placut textura si mirosul astept sa vad si efectul.
Crema de zi 29 lei, Gel de noapte 29 lei si crema de ochi a fost 33 lei.

Dupa produse de ingrijire:
I-am luat tatalui meu un gel de ras si un balsam de dupa ras(12 lei ambele), iar pentru mine am luat un gel de dus si spumant 2 in 1 pentru copii cu aroma de coacaze si un sampon si balsam 2 in 1 tot pentru copii cu pepene rosu.Ambele produse sunt miam" mancabile"(12 lei ambele).Tot pentru mine din capitolul ingrijire am luat noul gel de dus Recharge(7 lei), un sampon pentru volum si un lichid emolient pentru picioare(8lei).
Urmeaza parfumurile cumparate in aceasta campanie si anume:Summer White Sunset(11lei) si Little White Dress(20 lei).
Pentru fata am luat un corector din gama Calming effect in nuanta fair(13 lei) si un creion Super SHOCK in nuanta silver(14 lei)+Plus un sapun pe care am uitat sa il pun la capitolul ingrijire.
Dupa din ofertele demo adica produse ce vor aparea in campania 7 am luat o pudra pulbere tot din gama Calming Effects in nuanta nude si un creion Glimmerstick brights in nuanta Aqua shock.
 Nuanta creionului este in ton cu starea mea si este exect ceea ce mi-am dorit as putea spune ca iubesc aceasta culoare.
Si acum cadourile Avon din campania 6. Am primit pentru ca am facut o comanda de 500 de lei parfumul Today tomorrow always heart si un deodorant On Duty pe care l-am incercat si nu am avut probleme cu el dar testele abia acum incep.
Iar pentru ca m-am confirmat ca Lider am primit acest set despre care nu voi spune prea multe pentru ca mai am de primit cateva cadouri si vreau sa le prezint pe toate odata.
Ce spuneti?Eu cred ca am egaxerat putin! Voi ce produse din toate acestea ati incercat? Multi pupici:*:*:*




6 comentarii:

  1. olalal <3 cate bunatati!! Sa le folosesti cu drag si spor :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult si imi cer scuze ca nu am reusit sa raspund tag-ului tau sper sa reusesc curand!/:(:*

      Ștergere
  2. sa le stapanesti sanatoasa. astept parerea ta legata de deodorantul on duty. mie nu mi-a mers crema de ochi anew vitale si nici corectorul lichid, sper ca tu sa ai noroc si sa-ti mearga. iubesc super shockul, parfumul lbd, corectorul luxe si pudra minerala si sper sa le iubesti si tu!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja pudra si LBD imi sunt dragi, e deja a 3 zi de teste la on duty dar nu testat la extrem maine dau o tura la sala, asta va fi testul final dupa voi scrie:*

      Ștergere