miercuri, 14 mai 2014

On Duty= Protectie cu adevarat

Buna dimineata fetele. Ce faceti? Eu mi-am achizitionat acum cateva zile deodorantu spray On Duty pe care l-am pus la incercare din momenul cumpararii. Deobicei gasesc greu un deodorant care sa tina si de cativa ani pentru zi folosesc un deo de la Fa. Noaptea alternam tot felul de arome delicioase care le luasem pentru zi dar care nu erau deloc eficiente.Asa ca noua gama On Duty de la Avon a venit perfect pentru testare.
Eu am ONDUTY 48h, invisible protection, si va spun sincer ca sunt un pic uimita. Prima data l-am incercat pe mana si am avut impresia ca ma va irita,pentru ca m-am ritat pe maini si de la produse Planet SPA, dar nu s-a intamplat nimic. Asa ca l-am pus pe testat zi de zi in activitatile pe care le face orice om, si a rezistat 10 ore fara a fi reimprospatat. Iar aseara l-am supus la testul extrem. Am mers la sala la o ora de Step, care pe mine ma solicita intens si transpir mult. Dupa aceasta ora tricoul meu era transpirat tare dar mirosea a curat. Da fix asa a curat ramasese pe tricou un miros ce seamana a detergent a proaspat spalat. Mi-a placut mult cat de proaspat mirosea, si in plus pudra din spray nu a ramas pe tricou. Asa ca pentru de 10 lei eu cred ca este mai mult decat accesibil si pentru mine a fost si eficient.
Multi pupici!:*:*:*

4 comentarii:

  1. Andra, o sa-mi iau si eu unul. Sper sa mearga si pentru mine, de obicei nu ma inteleg decat cu Nivea. :** ms pt postare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu multa placere. Sper sa functioneze si pentru tine eu in general foloseam doar Fa si doar acela mergea!:*

    RăspundețiȘtergere