luni, 12 mai 2014

Produsul 2 Romanesc Gerovital Plant

Buna. Astazi am ales sa vorbesc despre tratamentul anticadere de la Gerovital Plant de la Farmec. Da este al doilea produs Farmec de care sunt total multumita. Desi parul(scalpul) meu a respins fara drept de apel samponul din aceeasi gama a acceptat fara nici un fel de problema tratamentul Anticadere.
 Miroase bine, da o senzatie placuta pe scalp atunci cand este aplicat si ultimul dar nu cel din urma isi face treaba foarte bine. De cand il folosesc am remarcat o imbunatatire vizibila in momentul spalarii parului, caci atunci vedeam cel mai bine cat de mult par pica. O buna perioada de timp am intrerupt tratamentul pentru ca parul meu numai cadea.Dar acum parul a inceput iar sa cada dar nu asa de rau cum cadea inainte,totusi am reinceput tratamentul cu serul si chiar ii simt efectele.
Recomand cu mare caldura acest produs!
Voi l-ati folosit? Va place? Daca nu ce alte produse Farmec ati incercat si ati fost placut impresionate?
Multi pupici si spor la gasit produse romanesti calilative!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu