joi, 26 iunie 2014

Cu gandul la mare

Buna fetelor. A venit vara desi nu prea pare a fi caci vremea nu tine cu noi!
Cu toate acestea gandul meu zboara continuu la mare vara plaja si mai ales apa, balaceala.
Lasandu-mi gandul sa zboare am creeat urmatorul machiaj:










Machiajul a fost realizat cu noile mele achizitii de care sunt extrem de incantata: Fardul Victoria's Secrets pe care il doream de mult si prima mea trusa Sleek pe care o doream si mai demult!


Cum vi se pare? Astept pareri critici si tot ce credeti ca ma poate ajuta1
Multi pupici:X:X:*:*:*

6 comentarii:

  1. Foarte dragut :* ♥imi place combinatia de culori! De unde ai achizitionat fardul de la Victoria? Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fardul de la Victoria era candva pe site-ul asta http://depozituldefrumusete.ro/, dar pana m-am hotarat eu sa il iau a disparut. L-am gasit la cineva pe olx sau tocmai nu stiu exact:D
      Multumesc

      Ștergere
  2. Foarte frumos machiajul si perfect executat, tot la mare ma duce si pe mine cu gandul!

    Pop Culture&Fashion Magic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!Sper sa ajung curand la mare!:*

      Ștergere