miercuri, 16 iulie 2014

First NOTD

Buna fetele. Ce faceti?
Dupa o lunga perioada de gel pe unghie si unghii lungi m-am hotarat sa renunt. Am renuntat pentru ca deja ma saturasem sa dau cu oja peste acel gel,ma saturasem  sa simt ceva nenatural!
In schimb nu ma saturam sa le vad mereu lungi si sa le admir. Cu greu m-am hotarat sa le dau jos pentru a ma bucura de unghiutele mele si de tot felul de culori minunate de vara. Surpriza insa, pentru prima data unghiile mele nu aratau prea bine. Pareu "bolnave",iar oja parea ca este data in valuri.
Asa ca a urmat o luna de avut grija de ele cu tratamente, pentru ca astazi sa pot purta in sfarsit o manechiura frumoasa, facuta acasa.
In faza initiala manechiura arata asa, dar mi s-a parut totusi prea simpla asa ca am adaugat un gram de sclipici:).
Asa arata in stadiul final si sunt tare mandra de micile mele unghiute.
Pentru aceasta manechiura am folosit:
Un lac Gabrini, pe care il folosesc de multi ani costa in jur de 2-4 lei depinde de loc si usuca foarte repede si imi place mult.
Oja Gel Finish de la Avon in nuanta Very Berry. Si ca tot veni vorba de aceste oje vreau sa va spun ca nu sunt asa wow cum ma asteptam. Nu rezista o vesnicie pe unghie, ci doar 4-5 zile asta in functie de activitatea acelor zile. Dar totusi sunt cele mai bune oje marca Avon din toate gamele lor de oje. Aceasta se usuca repede, un singur strat ajunge pentru a fi uniforma si are un finish lucios, frumos.
Un sclipici argintiu de la Avon din gama Colortrend in nuanta Silver Plated, si un ulei de cuticule de la Diamond Nails care miroase minunat!
Sper ca va place manechiura mea, care nu este tocmai perfecta:*
Multi pupici si o zi buna!

2 comentarii:

  1. Foarte dragute unghiutele!Si eu am purtat o perioada unghii si cu gel si cu acril,intr-adevar atunci cand renunti si le dai jos unghiile naturale arata groaznic!Desi pun unghii atat cu gel si cu acril (deoarece imi place foarte mult) nu le recomand pe termen lung,sau in cazul in care iti doresti pe termen lung e bine sa mai faci pauze!Imi place foarte mult nuanta ojei,este superba pentru vara!pupici>D<>D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am purtat de mai multe ori gel pe unghia mea dar perioade mai scurte gen 3-4 luni si unghiile au aratat bine chiar foarte bine dupa... acum dupa 7 luni nu au mai fost asa ok:* Mersic frumos si mult spor la pus unghii!

      Ștergere