miercuri, 30 iulie 2014

Lotiune de corp cu vitamina C. Home made!

Buna fetele. Acum 2 saptamani am citit un articol care dadea solutii pentru vergeturi! Pentru ca am cateva si nu imi e drag de ele am citit cu interes si am hotarat ca cel mai simplu tratament din cele exemplificate acolo era o lotiune cu vitamina C.
Vitamina C este un antioxidant care aduce un aport urias in productia de colagen, dar si in sinteza hormonilor. O crema pe baza de vitamina C este un luptator redutabil pentru sanatatea si elasticitatea pielii, este un puternic hidratant care catifeleaza pielea, o curata si o exfolieaza.
Se stie ca portocalele au un procent mare de vitamina C, cu toate acestea crema mea nu a fost facuta din portocale desi nu este o idee rea pentru viitor.
Pentru a face aceasta crema aveti nevoie de:
- o crema/ o lotiune de corp pe care o aveti in casa
- un recipient gol
-pastile de vitamine c
Si acum incepem sa preparam..Eu am pus 2 folii pentru un tubulet de 200 ml. Am scos vitamina C am pisat-o bine si am pus-o in borcanelul gol.
Am adaugat  lotiune si am amestecat pana la omogenizare.

Si rezultatul final este acesta!
 Vreau sa va spun ca vitamina C a taiat din mirosul lotiunii mele cu ciocolata si trandafiri, i-a schimbat culoarea si consistenta.
Am folosit acest produs timp de 4-5 zile urmarind evolutia pielii mele. Am observat o piele mult mai hidratata, mai fina si parca mai sanatoasa. Nu am observat schimbari vizavi de vergeturi probabil pentru ca am folosit-o prea putin timp, dar rezultatul mi-a placut oricum. 
M-am oprit din folosirea cremei dupa 4-5 zile deoarece consistenta ei s-a modificat considerabil, s-a" branzit" daca pot spune asa. Adica a facut niste cocoloase prin ea restul cremei fiind aproximativ lichida!
Voi ati incercat sa va faceti diferite creme in casa? Ati avut rezultate bune?
Multi pupici!:X:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu