marți, 15 iulie 2014

S.O.S {Lipsa de timp}

Buna fetelor! Nu am postat de mult si asta ma intristeaza tare tot cumpar chestii pe care le pozez cum si pe unde apuc dar nu prea reusesc sa postez. Deasemenea am o groaza de idei pentru postari dar lipsa timpului ma omoara!
Intr-o lume agitata care alearga de colo colo de parca ar fi sfarsitul lumii eu vreau sa ma opresc! Vreau sa ma opresc din facut lucruri pe care nu vreau sau nu imi place sa le fac si ma imi fac timp pentru lucrurile cu adevarat importante.
Stau si citesc mereu diferite bloguri si ma tot intreb oare voi, fetelor cum aveti timp sa postati tot ceea ce va doriti?
Please help!
Ce ar trebuii sa fac sa imi ajunga timpul pentru toate?
Vara asta imi ajut familia cu pepeni! Stau si vand pepeni si am multe perioade moarte, dar de pe telefon nu pot creea o postare
.Credeti ca o tableta ar fi o solutie buna?
Fetelor am nevoie de cat mai multe opinii despre cum va organizati voi timpul:*
Multi pupici si o seara buna!

Un comentariu:

  1. Buna Andra, recent ti-am descoperit al tau blog si chiar nu am reusit sa-ti citesc toate articolele, mi-a atras atentia aceasta postare, deci in principiu tu esti cea in masura sa-ti poti organiza timpul, eu de ex lucrurile principale care necesita atentia cea mai mare le fac primele si apoi restul totul tine de tine ce si cat vrei sa faci, si pentru ca nu suntem roboti trebuie sa avem si partea noastra de odihna pe care o poti valorifica asa cum doresti, cat despre postari poti posta si de pe mobil nu neaparat de pe tableta, insa daca dispui financiar :) nu ar fi rau. Sa ai spor, tocmai ti-ai castigat o cititoare. :)

    RăspundețiȘtergere