sâmbătă, 19 iulie 2014

Today on my skin Giordani CC Cream

Buna fetele.
In campania 9 de la Oriflame am avut posibilitatea sa imi comand mostre ale unor produse care s-au lansat in campania 10. Am ales sa imi achizitionez mostra CC cream-ului de la Giordani pentru al testa inainte de al achizitiona sau nu in varianta full size.
In general imi plac foarte mult produsele din gama Giordani, mai ales fondul de ten,pe care l-am folosit in exclusivitate o lunga perioada.
Inainte de a aplica CC cream Giordani tenul meu arata asa:
CC creamul Giordani este disponibil in doua nuante: Light si Natural. Deoarece este vara si sunt bronzata am ales nuanta Natural, si am avut dreptate deoarece chiar mi s-a potrivit.
In partea stanga se afla fotografii cu tenul meu inainte de apliacarea CC cream Giordani, iar in partea dreapta dupa aplicare.
Ca prima impresie pot spune ca mi-a uniformizat frumos tenul si i-a dat un aspect sanatos. Gradul de acoperire este mic, iar textura este usoara si nu am simtit tenul incarcat.
Dupa ce am aplicat pudra pentru a fixa am iesit afara, unde cele 25 de grade au"topit" Cc creamul de pe tenul meu. Imi simteam fata uleioasa, iar telefonul la nici 10 minute de la aplicare era plin de produs.Cam asa se intampla si cu Cc cream-ul de la Elmiplant la caldura dar acela este mult mai gras decat acesta. In concluzie pentru tenul meu gras acest CC cream nu este prea indicat. Ma asteptam sa reziste un pic mai bine avand in vedere ca fondul de ten din acceasi gama are aproximativ aceeasi acoperire si rezista mai bine. Singurul avantaj al acestei creme corectoare,fata de fondul de ten este factorul de protectie solara 35.
Aceasta este parerea mea dupa prima folosire, folosire care nu m-a convins ca produsul full size merita cumparat!
Voi ati incercat acest produs? Daca da, ce parere aveti?
Multi pupici!:*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu