duminică, 24 august 2014

Despre manichiura si starea de spirit!

Buna fetele!
Astazi va vorbesc despre cat de mult poate schimba o manichiura starea de spirit. Eram intr-o stare mai mult decat deplorabila, dar stiam un singur lucru. Vazusem la cateva fete manichiuri atat de simple roz si portocaliu neon. Roz aveam acasa si numai era o incantare dar portocaliul acela m-a pus pe ganduri. Mi-am dorit mult o oja neon portocalie care sa aiba parca un pic efect de gel. I-am spus prietenei mele care a ras un pic de mine, spunandu-mi ca ea isi cumparase de curand aceasta culoare ,ca o poarta si este tare incantata. Mi-am rupt jumatate de ora din timp si am mers la cel mai apropiat loc unde stiam ca au oje. Nici nu am vazut bine magazinul ca oja imi zambea de la o mare departare. Am luat-o repede si am asteptat sa ajung acasa pentru a-mi rasfata unghiutele.
Manichiura arata asa:
Oja este de la Gabrini un brand care mie imi este tare drag, ojele lor costa in jur de 2-5 lei dar sunt  mai bune decat decat alte oje cu preturi mult mai mari! Acest portocaliu s-a matuit usor dupa aplicare dar am pus lac peste si totul a fost perfect. Deoarece am aplicat 2 starturi de culoare si unul de lac pentru a ajunge la rezultatul dorit ,oja a sarit la 3 zile dupa aplicare, dar chiar si asa mi-a placut extrem de mult!


Nimic nemaipomenit, dar pentru mine ceva minunat.Ma uitam la unghii si eram extrem de fericita.
Stii fetita din reclama DR. Oetker care intreba oare cat de mare este un ou mic? In cazul in care nu stiti reclama o aveti aici. Ei bine astazi i-am luat locul cu intrebarea oare cata fericire poate aduce o manichiura??!!


 Mie aceasta manichiura mi-a facut ziua frumoasa!Voua cata fericire va aduce o manichiura?Multi pupici si spor la manichiuri frumoase!:*

8 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Drăguţ articol, şi oja are o culoare foarte frumoasă! M-am abonat şi am recomandat articolul tău pe google+. Nu uita să treci şi tu pe la mine! ♥
    http://beau-typhoon.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabrini este preferata mea. Mi-ai adus aminte sa imi sun manichiurista, nu am mai fost pe la ea de ceva timp. Cred ca ar trebui sa o stresez mai des, si-asa cand ma vede imi spune: "İar ai venit, stress?" :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fuga la manichiura:X Eu am stat cam 8 luni cu gel pe unghie si eram incantata de ele lungi frumoase uniforme, dar vroiam sa ma dau cu oja sa simt ca am grija de unghiile mele si acum cand si-au revenit si le ingrijesc ma fac tare fericita:D

      Ștergere
  4. Ce portocaliu frumos. :) Si mie imi plac ojele Gabrini. Sunt ieftine si au o gama foarte variata de culori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt extrem de bune, pe asta insa nu am nimerit-o asa de bine:(

      Ștergere
  5. Când vei mai posta Andra? Îmi plac articolele tale!



    Eu te urmăresc prin GFC ! Urmăreşte-mă şi tu: http://beau-typhoon.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere