luni, 25 august 2014

Vine scoala bine-mi pare!

Hy girls, nu stiu voi cum sunteti dar mie imi plac tare mult pixurile. Cand incepe scoala singurul meu gand este sa ma duc sa imi iau pixuri noi frumoase si colorate. Daca esti colegu' care niciodata nu are pix si nimeresti cumva langa mine te vei intoarce acasa cu 3 pixuri, nu cu unul. Daca inca mai sunteti la scoala, facultate etc sau daca aveti prin preajma copii mici ofertele Carrefour Romania va vor incanta.

Eu am profitat din plin de aceste oferte si mi-am marit colectia de pixuri si creioane.Aveti aici oferta completa. Am achizitionat set de 10 pixuri colorate la pretul de doar 2,39 si set de 4 creioane mecanice la pretul de 1,59 lei.

Pixurile sunt micute dar scriu extrem de bine si culorile sunt minunate, iar creioanele la prima folosire functioneaza destul de bine mai ales cu o alta mina.

 Abia astept sa incep scoala si sa le folosesc cat mai mult.
Voua va plac pixurile? Zi frumoasa! Multi pupici:*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu