duminică, 14 septembrie 2014

Kit-ul esential pentru vacanta mea!

Buna fetele. Ce faceti? Eu am luat in sfarsit o pauza si am plecat pentru cateva zile sa ma relaxez.
Cu aceasta ocazie va prezitul kit-ul esential pentru mine atunci cand plec cateva zile de acasa.
 Produsele Nivea au existat mereu in viata mea, in diferite forme: fixativ, creme, sampon, balsam.
Am luat cu mine Apa micelara 3in1 de la Nivea care este ideala pentru demachiere, tonifiere si hidratare dar si BB Cream-ul 5in1 tot de la Nivea pe care l-am folosit vara aceasta cand am vrut sa imi uniformizez putin tenul.
Pentru o vacanta reusita mai am nevoie si de: dischete demachiante, deodorant(igiena inainte de toate) si un spray de corp subtil.
Pentru ten nu am nevoie de prea multe produse caci imi place sa fiu naturala asa ca am luat cu mine doar Bb Cream-ul despre care va spuneam mai devreme,niste perle bronzante, o pudra pentru matifiere si pensula pentru aplicare.
Iar acum in completarea look-ului meu de vacanta vin urmatoarele produse: Un balsam de buze tot  de la Nivea, un ruj cu doua culori, creionul de sprancene, un dermatogram negru si un mascara.
Pentru situatii de urgenta punem si cateva mostre, nu se stie niciodata cand imi vor fi de folos!
Cam acesta este kit-ul meu pentru o plecare, este destul de restrans deoarece a fost o plecare scurta fara prea multe iesiri!
Kit-ul vostru de vacanta cum arata?
Multi pupici si daca in aceasta vara nu ati profitat de timp sa plecati undeva, o puteti face de acum inainte!
Prin aceasta postare raspund provocarii lansate de A Beauty Tale pentru concursul Nivea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu