vineri, 12 septembrie 2014

New in Town!

Buna fetelor. Astazi va prezint cumparaturile facute in ultima vreme.
Am trecut fugitiv cu ochii prin catalogul Oriflame, nu mai aveam gel de curatare pentru fata asa ca am optat pentru acesta.
Pe langa acest scrumb am mai luat si doua sapuri Discover Brazilian Pasion, deoarece imi plac tare mult sapunurile oriflame din gama discover.
Mai apoi trecand pe langa un magazin Douglas m-am gandit sa intru, mi-a atras atentia un gloss de la Essence, asa ca l-am cumparat.
Am reusit sa trec la Lild si sa imi cumpar mult laudata acetona Cien, dar si noul lor gel de dus,Berry Dreams . In aceasi zi am intrat si intr-un Dm, iar atractie principala a fost un alt gel de dus Balea, Melon Tango si o oja mult dorita pe care v-am prezentat-o deja intr-un Notd.
Intr-o alta zi istovitoare m-am trezit fara dischete demachiante, am dat o tura in Cora si m-am abatut putin de la drum altfel am achizitionat dischetele demachiante de la Cleanic pe care le mai folosisem in trecut, un deo protector de la Lady Speed Stick si un deo cu o o aroma imbietoare de la Balea, Mango Mambo.
Ultimile dar nu cele din urma sunt doar cumparaturi, Avon si Oriflame.
De la Avon mi-am luat un creion ruj de buze pe care l-am mai avut si nu m-am putut desparti de el o lunga perioada, o masca exfolianta de castreveti, un spray de corp gasit undeva intr-o oferta online cred, pe care nu l-am vazut in catalog, si care imi imbie simturile, un gel de dus cremos senses, si o crema colorata cu spf si acid salicic pentru cosuri, care deja este in teste si astept cu nerabdare sa va spun cum se comporta.De la Oriflame am luat un parfum Giordani Incontro, pentru iubitul meu,o sticla de baut apa tare simpatica si o mini cremita de maine Oriflame,care s-a trecurat cumva si in poza anterioara fara sa realizez.
Cam putine noutati in acest post caci a fost o perioada tare aglomerata, fara timp nici macar de cumparaturi.
Va plac aceste produse? Ati incercat ceva din ele? Daca da care si cum v-ati inteles cu ele? Iar daca nu ce v-ar placea sa incercati?
Multi pupici si spor la cumparaturi!

5 comentarii:

  1. Foarte multe lucruri ai luat,si eu am avut o saptamana nebuna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu drag!

    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Să le foloseşti cu drag! Îmi cam face cu ochiul spray-ul de la Balea, sunt foarte curioasă asupra lui ♥ . Te-am nominalizat pentru un tag! :) Vezi mai multe detalii aici : http://beau-typhoon.blogspot.ro/2014/09/tag-very-inspiring-blogger-award.html#comment-form. Te pup! ♥

    RăspundețiȘtergere