duminică, 21 septembrie 2014

NOTD with Catrice

Buna fetele!  Astazi va scriu despre prima mea experienta cu brandul Catrice. Am fost zilele trecute la o prietena abia sosita din Germania, mare fericire mare. Oje, cosmetice,parfumuri si haine. Prin multimea ei de produse observ cate oje Catrice. Un brand despre care auzisem multe dar nu il incercasem pana atunci. Am luat cele mai frumoase 2 oje Catrice si mi-am facut manichiura.
Incantare mare caci pensula este mare,din doua miscari unghiile aratant perfect.Mi-a placut ca este o oja opaca si s-a uscat foarte repede.
Am aplicat in doua straturi aceasta oja:
Pe o unghie am folosit acest top coat care in sticluta era pe putin fantabulos,dar pe unghii nu prea mia placut mult.
Aceasta este manichiura mea:

Pacat insa ca nu reusit nici poze sa fac caci deja la cateva ore dupa ce am facut o baie oja incepuse sa se duca. A sarit repede, am curatat toata oja de pe unghie fara acetona, asa de bine ce sarea.
Pacat de culoarea aceasta frumoasa si de faptul ca am aplicat oja repede, faptul ca nu tine intacta nici macar e zi este un mare minus din punctul meu de vedere.
Voi incerca sa mai dau o sansa acestui brand,caci poate am nimerit eu o oja mai proasta:(!
Voi ati incercat ojele Catrice? Ce parere aveti despre ele?
Multi pupici:*

2 comentarii: