miercuri, 24 septembrie 2014

Un sut in fund un pas inaite

HY GIRLS. Astazi va vosbesc despre cateva produse dezamagitoare pentru mine
Am intalnit multe blogerite care spuneau ca decat sa vorbeasca de rau un produs mai bine nu o mai fac.
Eu consider ca un review negativ, nu este o  reclama proasta ci este doar o avertizare catre alte persoane. Cred ca este mai bine sa citesti si lucruri bune si rele despre un produs si sa pui in balanta daca il vei achizitiona sau nu, caci daca vei citi doar lucruri bune il vei achizitiona, iar pentru tine v-a fi un dezastru nu te vei simti chair bine, nici ca cititor nici ca un cumparator.
Astazi va prezint dezamagirele mele din ultima perioada.
Prima mare dezamagire vine partea brandului Oriflame. Este vorba de pila pentru picioare care arata profi in catalog profi cand am pus mana pe ea, profi la prima folosire.

Tin sa va spun ca aceasta fotografie nu imi apartine, caci mama a aruncat pila cat colo dupa cea de-a doua sau a treia folosire, caci a inceput sa se dezlipeasca din toate partile, sa crape acel"smilgher", iar dupa cateva folosiri a fost fix buna de aruncat. Imi pare rau de ea, picioarele mele necesitau o ingrijire aparte dar cu aceasta pila nu a fost sa fie.
Produsul 2 din seria dezamagire este o pensula tot de la Oriflame despre care nu am prea multe cuvinte de spus caci nici nu am scos-o bine din ambalaj si tadam.
Nu imi aduc sincer aminte de nici o specificatie prin care sa fiu anuntata ca pensula este detasabila, perii sunt foarte rigizi si am impresia ca ma zgarie pe fata.
Urmatorul produs este o crema de ochi de la Avon din gama Anew Vitale, care imi provoaca mancarimi in jurul ochilor, mici intepaturi si imi face ochii sa se irite foarte tare.
Mai apoi urmeaza tot un produs Avon, unul nou nout pe care chiar mi l-am dorit si am visat la el, dar pe pleoapele mele chiar nu isi face treaba.
Este vorba de eyeliner-ul Mega Effects, un eyeliner tip carioca care am crezut ca imi va face diminetile fara chef de bibilit un machiaj putin mai usoare, dar nu a fost asa caci tusul mi-a lasat pe pleoapa mici dungulite ca si cand nu as fi dat cu el in acel loc, iar din cauza acestui fapt a trebuit sa bibilesc destul de mult sa fie uniform. L-am uniformizat am iesit pe strada foarte fericita, am dat putin cu mana pe la ochi cum am obiceiul mereu, si m-am trezit demachiata:(. Asa functioneaza el pe pleoapa mea si nu intelege de ce, caci am intalnit si persoane multumite de el.In poza de mai jos se poate observa linierea inestetica.

Si acum ultimul produs cel care a reusit sa imi faca cumva ziua proasta ,este un iluminator lichid de la Elf, care imi prima faza imi placea dar la ultima folosire am observat ca textura lui s-a cam schimbat.
Totusi l-am folosit, si m-am trezit in fata unei oglinzi din mall, unde lumina era mai puternica decat cea de la mine de acasa, ingrozita de fata mea plina de pete mici si roz.

Cam atat cu produsele care nu mi-au placut pentru moment, sper ca pe viitor sa am alegeri mai cumpatate si sa aleg produse potrivite pentru mine.
Voi ati incercat aceste produse? Daca da cum vi s-au parut? Sunt eu intoarsa pe dos sau nici la voi nu functioneaza?
O zi de toamna frumoasa va doresc!:*

14 comentarii:

  1. Mai bine unele dintre ele e clar ca nu vor functiona bine nici pe alte persoane:*

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am incercat nimic din cele de mai sus, dar si eu am avut avut parte de ceva dezamagiri in ultima perioada

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu inteleg de ce unele fete nu vor sa scrie review-uri negative :( ... doar asta este rolul nostru, sa ne informam cat mai bine cititorii cu privire la produsele pe care le incercam, fie ca au functionat sau nu. Am facut si eu un articol de acest gen mai demult iar daca te intereseaza il poti citi aici:
    http://www.mybeautykiss.ro/produse_pe_care_regret_ca_le-am_cumparat.php

    RăspundețiȘtergere
  4. Trist, dar se mai intampla si sa fim dezamagite. Eu as fi returnat pensula de la Oriflame, mai ales ca n-ai folosit-o ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La oriflame nu au o politica de retur al produselor din pacate!:(

      Ștergere
  5. eu am folosit crema de ochi anew vitale si m-am inteles bine cu ea. ce sa zic...se intampla! te astept si la mine pe blog. hai sa ne urmarim reciproc!
    http://paginidezisinoapte.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te urmaresc prin gfc si am dat o palma si butonului de like pentru pagina aferenta blogului. Te invit pe facebook-ul blogului meu:https://www.facebook.com/Simplethings123
      :*:*:*

      Ștergere
  6. Si eu am produse de care am fost dezamagita...
    Chiar ar trebui sa scriu despre ele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrie scrie caci pentru mine cantaresc greu experientele altor bloggeri!


      :*

      Ștergere
  7. Sunt perfect de acord cu acest tip de review cu atat mai mult cu cat unele produse sunt si scumpe si proasta calitate:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact chiar nu merita sa arunci niste bani pe fereastra eu una sincer nu imi permit:*:)

      Ștergere