joi, 2 octombrie 2014

Haul E.l.f #3#

Buna dimineata in cea de-a doua zi din luna Octombrie.  Astazi va arat micuta mea comanda E.l.f , pe care am dat-o doar asa  sa fie data si nu de mare curiozitate si necesitate.
Primul produs comandat este pensula de fond de ten pe care inca nu am folosit-o dar astept cu nerabdare sa o fac!
Urmatorul produs este primerul E.l.f de care nu ma mai pot dezlipi de cand l-am folosit prima  data!
Urmeaza doua pensule una pentru aplicarea fardului pe linia ochiului si una pentru pliul pleoapei! Pe acestea le-am incercat deja si isi fac foarte bine treaba!

Un tus negru tip carioca si o pudra bronzanta care este mai mult un iluminator pentru mine si cam atat!

Si pe sfarsit de postare machiajul realizat in ziua in care am primit coletul!

Voi reveni in scurt timp cu pareri detaliate despre aceste produse! Voi le-ati folosit? Ce parere aveti despre ele? Ce alte produse E.l.f ati folosit si pe care le recomandati?
Multi pupici si zile de toamna cat mai linistite!

6 comentarii:

  1. pensula de fond de ten eu o folosesc pentru masti,fiindca imi lasa urme :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu folosesc pensula de fond de ten pt. aplicarea lui, este foarte aiurea :D La masti, insa, e buna! Am si eu bronzerul si tusul. Sunt foarte ok. Iar de primer sunt si eu indragostita. Sa le folosesti pe toate cu placere!

    www.simonaswonderland.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. Nu stiu cat va rezista tusul!

      Ștergere
  3. si eu folosesc produse de la elf, am cateva care sunt preferatele mele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult au produse bune la preturi accesibile!

      Ștergere