duminică, 24 mai 2015

Machiajul meu de zi cu zi!

Buna fetelor astazi m-am gandit sa va arat cum ma machiez eu zilnic. Impropriu spus zilnic caci este cam lunar! In general imi las fata libera data, doar cu crema si poate uneori aplic un gloss. Ma machiez in zile cand ma simt extrem de bine si vreau sa radiez sau extrem de prost si vreau sa imi acopar starea!
Incepe dimineata cu un ten cu tocmai ok, deci nu pot exclude fondul de ten!
Sa incepem zic! Am aplicat fond de ten si corector pentru ca am mici probleme cu cearcanele ,iar apoi mi-am conturat putin fata.
 

Lipseste ceva totusi nu?Rujul si sprancenele! Da gata imediat le fac si pe acestea!
Primele mele buze ombre!
Si rezultatul final!
Ce spuneti fetelor?Voi cum va machiati zi de zi? Sau lunar asa ca mine?:)):* pupici multi

4 comentarii:

  1. Machiajul meu de zi ar fi primer, fond de ten sau cc cream, pudra, sprancenele trebuie sa fie neaparat on point :)), imi conturez fata si poate aplic blush, rimel, tus, si cine stie cum un neutral eye acolo. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica trebuie clar sa fie machiajul complet acolo:)) Eu primer bag doar cand merg la ceva gen... nunta:*

      Ștergere
  2. imi place machiajul;) si de fond de ten nu cred ca ai nevoie..din cate vad ai un ten impecabil...vreau si euuu:((
    machiajul meu ( daca il pot numi asa) de zi cu zi consta in bb cream, rimel si gloss :)

    te astept si la mine pe blog
    http://bubudream.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tenul meu trece prin mii de perioade diferite in general cand este curat nu il incarc deloc

      Ștergere