miercuri, 25 noiembrie 2015

Review fond de ten si corector "Wake me up"!

Buna dimineata dragelor! Incepem ziua in forta cu "Wake me up".
Imi doream de ceva vreme fondul de ten "Wake me up ", datorita multiplelor laude pe care le citeam si auzeam. M-am hotarat intr-un final sa merg prin magazine ,sa ma uit si poate sa il cumpar!
Ajunsa in magazin parca am uitat scopul initial, ma uitam stanga-dreapta, peste tot dar numai la el nu! Noroc cu prietenul meu care in mai putin de un minut si-a pierdut rabdarea spunandu-mi:" Dupa ce ai venit aici?Ai spus ca vrei nu stiu ce fond de ten pai hai cumpara-l si sa plecam.".
La naiba , am mers direct la fondul de ten si incercam sa analizez culoarea, iar el ma privea intrebator gen ce naiba tot fac de ma uit atat de mult la o sticluta.
Am luat fondul de ten repede fara a fi sigura de nuanta, dar spre norocul meu este perfecta!


Corectorul l-am luat singurica intr-o zi ploioasa cand cearcanele mele erau mari si tenul tern!
Am incercat ambele produse si imi plac tare mult! Fondul de ten ales de mine este in nuanta 103 True Ivory, iar corectorul 010 Ivory!
Producatorii spun despre acest fond de ten ca:" Re-improspateaza tenul si ii confera o stralucire sanatoasa, naturala!Elimina instant semnele oboselii,avand un efect usor de lifting , improspateaza si lumineaza pielea.Confera un aspect natural si un SPF 15."
Despre fondul de ten nu sunt multe cuvinte de spus caci face cam tot ce spune producatorul, aspectul este cu adevarat foarte natural si sanatos! Are o textura lejera, nu incarca deloc tenul,  o acoperire medie, dar se poate aplica in 2 straturi pentru o acoperire mai mare. Am aplicat cu degetele prima data, iar dupa aplicare degetele mele erau invadate de un sclipici fin care pe ten chiar nu este vizibil! Are SPF 15 care este indeajuns pentru un fond de ten! 
Producatorii spun despre corector ca:"Textura usoara si cremoasa ascunde vizibil orice imperfectiuni si cearcanele din jurul ochilor.Improspateaza si ilumineaza pielea.Ajuta la minimizarea ridurilor.
O combinatie puternica intre vitamina C + E ajuta la protejarea si catifelarea pielii.
Formula noua cu efect Anti-Oboseala + textura fina, pentru luminozitate instantanee."
Eu insa nu il pot descrie chiar asa! Daca la fondul de ten efectul este unul foarte pozitiv ,corectorul nu prea face fata singur la cearcanele mele! Zona este improspatata , nu se strange in liniile fine, lucru care ma incanta la el, dar fara o baza este prea lichid sa faca fata! Peste fond de ten arata minunat !
Pe mine efectele ma incanta si intind mereu mana dupa cele doau produse!
Voi folositi acest fond de ten? Ce fonduri de ten folositi cu drag?
Va pup si va doresc o zi cat mai frumoasa!

3 comentarii:

  1. Am folosit si eu atat fondul de ten cat si corectorul. Fondul de ten mi-a placut mult, dar am decis sa il mai schimb dupa ce folosisem cam 3 sticlute pentru ca nu mi se mai parea efetul atat de wow. Cat despre corector nu pot sa spun ca mi-a placut, nu consider ca imi ascundea cearcanele iar din acest motiv a stat mult timp pe raftul meu degeaba iar apoi a fost aruncat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place mult pentru un machiaj de zi fondul de ten este lejer:D

      Ștergere
  2. Vreau sa-mi iau si eu acest corector! :D

    RăspundețiȘtergere