luni, 1 februarie 2016

5 moduri de a folosi o paleta corectoare

Buna fetelor ce faceti?  Eu culeg idei de ceva vreme si incerc sa folosesc paleta corectoare in diferite moduri! Am descoperit 5 moduri in care o pot folosi si vreau sa impartasesc cu voi.
Primul si cel mai cunoscut mod de a folosi paletele corectoare este bineineles contouring-ul.
Peste tot sunt tutoriale si fotografii legate de aceasta tehnica. Mie nu prea imi place sa o folosesc caci nu simt ca ma reprezinta. Cu toate astea o mai folosesc din cand in cand!
Urmatorul mod de folosire a paletei este: acoperirea cearcanelor. Textura este cam cremoasa dar in lipsa altor produse merge perfect!
Modul 3 de folosire a paletei: Conturarea sprancenelor.

Asa folosesc paleta cel mai des. Ma ajuta sa ofer luminozitate sprancenei si sa ascund firele micute!

Modul 4 de folosire a paletei: acoperirea petelor rosii.
Dupa identificarea petelor  aleg din paleta culoarea verde( culoare specifica pentru estomparea rosului). Aplic corectorul verde pe zonele cu roseata , estompez verdele cu degetele. Dupa estompare folosesc o culoare asemanatoare tenului pentru a camufla verdele! Si gata!!
Ultimul mod in care eu folosesc paleta de corector este:corectarea rujului!

Cam asa folosesc eu paleta si sunt foarte multumita! Voi stiti alte moduri de intrebuintare a unei palete de corectoare?

2 comentarii: